sammanföra katter

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Tant Gredelin
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 850
T

Tant Gredelin

hur gör man bäst egentligen? Jag ska åka hem till mina föråldrar i två veckor och ta katterna med mig. Där bor en ung katthona på 3 år som bott helt själv sista året. De två jag har är en hona och en hane på 4 och 5 år, de kommer från en uppfödning och är vana vid många katter omkring sig. Är det bara att släppa lös dem och låta katterna sköta det hela eller? De har ett stort hus att röra sig i

Sv: sammanföra katter

Ja, så har vi alltid gjort i alla fall. Visserligen har det bara handlat om två, för varandra främmande, katter men jag tror inte att det är fel att göra så. Speciellt inte om katterna har ett helt hus att vara i, då kan de ju komma undan varandra om de vill.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
35
· Visningar
1 882
Senast: Lisen82
·
Katthälsa Jag har två katter som lever sitt liv som (huvudsakligen) innekatter. Vi bor dock i ett gammalt, otätt hus nära skog och betesmarker, så...
Svar
12
· Visningar
1 216
Senast: Roheryn
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
2 128
Senast: Lingon
·
Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
338
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattbilder #10
  • Kastrering av tik - erfarenheter?