Vad är det för sjuka personer som gör så här??

Sv: Vad är det för sjuka personer som gör så här??

:cry: :mad: :( :confused: hur kam man göra så!!!!!!!1:( :confused: :mad: :cry: :mad: :cry: :eek: :cry:

Who Is the Glamorous Kitten Killer of Hangzhou

(telegraph.co.uk) China's media have launched a nationwide hunt for a glamorously dressed woman who has been photographed apparently crushing a kitten to death with her stiletto heels.

Gruesome pictures, which first appeared on a website, have been reproduced in recent days in many newspapers. In the first picture, the woman, wearing a cocktail dress with a leopard-print top and black skirt, caresses a tortoiseshell kitten lovingly. Then she puts it on the ground, looks at it - and lowers a stiletto heel on to its head.

The subsequent images are graphic and deeply disturbing. The last photograph shows the woman staring into the distance with a questioning look on her face.

Reporters and amateur sleuths are now trying to find the woman, while media outlets have been flooded with readers' suggestions of what should be done to her.

The location for the sequence has been identified from a stretch of water in the background as being Hangzhou, a picturesque city south-west of Shanghai. A trace on the original website also led there, and the mystery woman has been dubbed "the kitten killer of Hangzhou".

Some newspapers then came up with a new twist - linking the pictures to an international community of animal sadists and fetishists. One website said the sequence was well-known in Japan, where it started life as an advertisement for a brand of stiletto shoes, and identified the woman as a model.

But attention returned to China when an internet surfer came across a 37-year-old woman from Hubei province with the internet identity "Gainmas". She had registered a website in Hangzhou and - the ultimate evidence - had bought a pair of stilettoes on eBay last year.

She was also registered with QQ, a popular Chinese message service, where she wrote of herself: "I furiously crush everything to do with you and me."

Before her QQ address went dead, its owner had several conversations. In one, she is coy, saying "So what?" when asked if the pictures are of her, and then, when asked again, replying: "In theory."

When confronted by a reporter, she became defensive, saying: "Suddenly hundreds of people are on my QQ and cursing me. What's the problem if I crush cats? It's a type of experience. You wouldn't understand."

He Yong, a Beijing representative of the International Fund for Animal Welfare, said the angry response to the pictures had been heartening.

"We are still trying to confirm who it is in the pictures and where it is," he said. "The embarrassing thing is that there are no available laws in China governing this type of misbehaviour.

"We are trying to draft an open letter to the authorities asking for the possibility of creating an animal welfare law."
---

Kopierade allt istället för att länka eftersom de hade ytterligare en bild.

Fy f*n vad vidrigt!!!:eek: Man kan bara inte fatta att det finns "folk" som kan göra något dyligt!!! Måste vara hjärntvättade eller något... :mad: :devil: :cry: :cry:

Elftor skrev:
"I furiously crush everything to do with you and me Suddenly hundreds of people are on my QQ and cursing me. What's the problem if I crush cats? It's a type of experience. You wouldn't understand."

Hur kan man vara så hemsk? :eek: Den människan kan inte ha mycket i huvdet

Elftor skrev:
Kopierade allt istället för att länka eftersom de hade ytterligare en bild.
:bow: Tack, har undvikit bilderna men det var intressant (??) läsning, om man vågar säga så.
When confronted by a reporter, she became defensive, saying: "Suddenly hundreds of people are on my QQ and cursing me. What's the problem if I crush cats? It's a type of experience. You wouldn't understand."
Hon måste vara galen :mad: :cry: :mad: , stackars djur!

:eek: fy fan vad sjukt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mad: :cry: blir så jädra ledsen & förbannad på sådana männsikor eller vad det nu är, friska i huvudet kan dom ju inte vara nånstan & har dom inget hjärta eller??????????????? :mad: :cry: :mad: :cry:

psyk sjuk kvinna, fattar inte hur vissa kineser kan göra såhär, dom äter ju marsvin,katter o hundar o allt möjligt dom, blir ledsen när man ser hur vissa behandlar djur som man själv behandlar som ens eget barn :cry:

Hörde att det fanns lite om kvinnan som gjorde detta hemska på text-tv-nyheterna.

Det var en sjuksköterska, som nu har förlorat sitt jobb pga va dhon gjorde. Hon har offentligt gått ut med ursäkt och säger att hon ångrar sig djupt. Kinas regering fördömer vad hon gjort.

Alltid något.

Zuzzi_85 skrev:
psyk sjuk kvinna, fattar inte hur vissa kineser kan göra såhär, dom äter ju marsvin,katter o hundar o allt möjligt dom, blir ledsen när man ser hur vissa behandlar djur som man själv behandlar som ens eget barn :cry:

Det är inte särskilt konstigt att de äter djur som vi råkar ha som husdjur här, jag lyckas inte förstå det fruktansvärda med det.

Dessutom tycker jag det är viktigt att notera, som man kunde se i artikeln jag pastade, att en mängd kineser är mycket upprörda över den här händelsen. Det här tycker jag tar bort hela "åh, jävla dumma kina!"-aspekten, eftersom det plötsligt inte är någon skillnad på det där och sjuka djurplågare här.

När det gäller pälsproduktion etc kan ni fortsätta gorma om jävla kina utan att ha fel.

:eek::cry:

Jag hoppades att jag läste fel..fyy f**n asså..började gråta ..fy va hemskt..hur kan man göra något sånt och höra att kattungaran lider..:mad:

:eek: Nää!Fy:cry: :cry: :cry: Hur i hela världen kan man få för sig att göra en sån sak?Usch!!!!:cry: :mad: :cry: :mad:

jag har sett ett liknande videoklipp på nätet, fast då var det en liten hundvalp som nån brud stampade på med sina klackar..

fyfan vad hemskt :'(

Jag tycker inte jag är blåögd eller oinformerad om vad som försigår i andra länder och i vissa fall här. Men jag kan ändå inte låta bli att hålla med alla andra HUR i hela friden är man funtad när man kan göra sådant? Vilka människor köper detta? Varför?:eek:

Jag som inte ens kan göra slut på en fågel som ligger påkörd i diket, där hade jag verkligen behövt LITE av vad dessa människor verkar ha i överflöd. :crazy:

Nej, jag tycker det är ledsamt att höra och jag hoppas verkligen att det uppmärksammas och stoppas NU. :cry:

Dessa människor är totalt IQ-befriade tyvärr. Skjut dom.

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
540
Senast: Bison
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 481
Senast: Hazel
·
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
3 706
Senast: MJLee
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 965
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar