Reykur Trådstartare 13 Mar 2007 #5 Sv: Lycka är.. Pazuzu skrev: H*n hade gärna fått sova på mitt element. Klicka för att se mer... Nähäpp du, ajjabajja! Oscar han stannar hos mig Palle: Ja, sånna här bra element borde finnas till alla katter
Sv: Lycka är.. Pazuzu skrev: H*n hade gärna fått sova på mitt element. Klicka för att se mer... Nähäpp du, ajjabajja! Oscar han stannar hos mig Palle: Ja, sånna här bra element borde finnas till alla katter
T Tant Gredelin 14 Mar 2007 #7 Sv: Lycka är.. Guud så söt åhh jag önskar jag hade haft ett likadant element för jag får hem två rexar idag
Sv: Lycka är.. Guud så söt åhh jag önskar jag hade haft ett likadant element för jag får hem två rexar idag
T Tant Gredelin 14 Mar 2007 #10 Sv: Lycka är.. nä två cornish, omplaceringar. nu är de här, coola katter! varit här i två timmar, ny miljö nya människor och är redan supersociala har devons lika silkeslen päls? snacka om att de utnyttjar lägenheten på höjden också! stor skillnad från de andra katterna
Sv: Lycka är.. nä två cornish, omplaceringar. nu är de här, coola katter! varit här i två timmar, ny miljö nya människor och är redan supersociala har devons lika silkeslen päls? snacka om att de utnyttjar lägenheten på höjden också! stor skillnad från de andra katterna
Sorbe 14 Mar 2007 #13 Sv: Lycka är.. Haha! Min har två egna! Ena är ute i hallen, han har kidnappat skohyllan så där får inga skor bo längre! Sen har han ett element i köket!
Sv: Lycka är.. Haha! Min har två egna! Ena är ute i hallen, han har kidnappat skohyllan så där får inga skor bo längre! Sen har han ett element i köket!