Kattokar!!

Sv: Kattokar!!

Då kan ja asså fråga dej om vart ja ska vända mej för att bli medlem i en klubb då =) Ska börja ställa 2 av mina men vet varken ut eller in när de gäller sånt. =)

Då kan ja asså fråga dej om vart ja ska vända mej för att bli medlem i en klubb då =) Ska börja ställa 2 av mina men vet varken ut eller in när de gäller sånt. =)

Du väljer helt enkelt en klubb du vill vara med i och kontaktar dom;)

Här hittar du kattklubbar som är anslutna till SVERAK.

Vi har två katter men bara en utav dom är min, den andra är mammas. Hennes är en svart perser kille som är en kopia av Gustav i sättet! Behöver nog inte säga mer än så;)

Min katt är väldigt speciell. Hon är en korsning med perser och vildkatt(för vildad huskatt):eek: Vilket verkar satt sina spår:(
Hon är 3 årig innekatt och livrädd för det mesta. Jätte skygg. Men det som är bra med henne är att hon lever för sin matte:love: ;) Hon måste alltid vara i samma rum som mej och ha koll på mej. Går jag in på toa och stänger igen dörren när hon är utanför börjar hon skrika. Dom dagarna jag är hos min kille eller någon annan stans så blir mamma och pappa nästan tokiga här hemma för att hon skriker så:D Det är bara jag som får klappa henne, alla andra springer hon och gömmer sej för:( Hon är jätte gosig men man får absolut inte "hålla fast" henne eller lyfta henne. Hon måste få känna att hon kan gå iväg om hon vill. Men så länge hon känner det är hon jätte gosig, pussas, trampar och spinner. Hon är genom snäll och skulle aldrig riva eller bita en, hur rädd hon än blir.
Här är min lilla Tessie:love:
Bild364.jpg

P2250001.jpg

Senast ändrad av en moderator:

Nej oftast inte iaf... Kolla runt lite och se vilken klubb som verkar passa dig, dom flesta har egna hemsidor som presenterar klubben lite och där står det ju om ev rasinriktningar.

Ja, Haukur har rätt. :) Kattklubben jag sitter i styrelsen i är en rasklubb och inte SVERAK-ansluten. Men jag är såklart också medlem i en SVERAK-klubb (Top cat club), fast jag har inga som helst råd om vilken klubb man bör gå med i utan man får kolla runt lite själv!

/Erica

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
863
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 592
Övr. Katt https://www.tv4.se/artikel/7ezMx6f87yMwzgY0hc3CDk/katt-skickades-ivaeg-i-paket-hittades-100-mil-bort :jawdrop:
Svar
9
· Visningar
1 218
Senast: Rosett
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
486
Senast: Celinehenn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama