Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Hur långt före ska katten avmaskas innan den ska vaccineras?
Svar
2
· Visningar
624
Senast: Fiffi1
·
Övr. Katt Nu ska vi leka en liten lek! Find the cat! Jag börjar;) 2 3
Svar
51
· Visningar
4 209
Senast: Pazuzu
·
Övr. Katt Vilket strö i toaletten är mest lämpligt för en katt med astma? Finns det kattsand som dammar extra lite eller är det bäst att välja en...
Svar
6
· Visningar
3 815
Senast: moonlightgarden
·
M
Svar
22
· Visningar
1 551
Senast: Heulwen
·
C
Övr. Katt ..Och alla andra som inte ger torrfoder. Vad har ni för utfodringstider, bestämda? Hur många givor per dygn? Har katten tillgång på...
Svar
6
· Visningar
969
Senast: Caltha
·
C
Övr. Katt Fick hem en helvild Kisseunge idag.. Då menar jag VERKLIGEN helvild :devil: Energin i tetraförpackningen heter BOSSE ! :rofl...
Svar
15
· Visningar
1 510
Senast: plymen
·
Övr. Katt Underbara, klantiga & skitroliga katter :rofl: 2
Svar
24
· Visningar
1 974
Senast: M-Meduza
·
Övr. Katt Har tagit en "massa" bilder på mina katter. Den röda heter Fridolf, den gråa heter semlan. Dock är alla bilder tagna med mobilen...
Svar
4
· Visningar
671
Senast: ii-ssa
·
Övr. Katt Vi ska släppa ihop våra katter nu har vi tänkt, eller bestämt oss för att göra rättare sagt. Efter tips jag fick i tidigare tråd har...
Svar
7
· Visningar
709
Senast: domino
·
Övr. Katt Vi har en 10 mån okastrerad hane. Mitt ex och jag hade två katter, en kastrerad hane och en ster. hona. Han har en sen en tid hotat att...
Svar
7
· Visningar
1 026
Senast: Lindon
·
Övr. Katt Ja, precis som rubriken säger har jag en väldigt börbannad honkatt hemma. Molly som den lilla tjejen heter, är en birma på 2,5 år...
Svar
2
· Visningar
833
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt kan man avmaska en dräktig katt? och vad är de första tecken de visar om de är dräktiga?
Svar
1
· Visningar
6 952
Senast: Sol
·
R
Övr. Katt Ja, min lilla nya älskling på runt 3 bast vill bara kjella. Är detta något man bara ska ta eller ska man försöka hitta på nya lekar och...
Svar
17
· Visningar
1 064
Senast: Renkött
·
Övr. Katt Min lilla vildkatta har en konstig och ganska jobbig hobby. Hon är stallkatt från början men bor nu inne med mina två andra missar som... 2
Svar
20
· Visningar
4 509
Senast: Irish cob
·
N
Övr. Katt Har en 75% periserhona här hemma. O hon tycks lida av samma sak som många andra persier där ute lider av. Iaf de jag sett. Dvs lite...
Svar
9
· Visningar
2 738
Senast: Irish cob
·
Övr. Katt Vad vågar man ge en misse med FLUTD? Han tycker inte burkmat är särskilt god (matvägrar allt som oftast). Torrfoder (Hills urinary)...
Svar
3
· Visningar
912
Senast: Sol
·
Z
Övr. Katt Jag har fått ta över en kastrerad honkatt som är rent ut sagt helt för jävlig på att klösa på tygmöbler & mattor. Jag kan inte klippa av...
Svar
2
· Visningar
662
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Vår kattgubbe på 11 år har blivit lös i magen. Vi vet inte riktigt hur länge det pågått eftersom han i vanliga fall gör sina behov...
Svar
2
· Visningar
756
Senast: Sedna
·
C
Övr. Katt Vet inte vad jag ska göra. Jag har 5 katter, 2 honor och 3 hanar var av 2 är kastrerade. Nu har de 2 kastrerade hanarna gaddat i...
Svar
2
· Visningar
808
Senast: Stoppard
·
Övr. Katt våra katter går ofta ute, med halsband. igår hade dom hittat en kompis - en stor hankatt med såriga öron samt huden bakom öronen. såren...
Svar
7
· Visningar
1 240
Senast: Harvester
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka