Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

L
Övr. Katt Jag har blivit allergisk mot katter och vi har två stycken nu som går in och ut som dom vill. Vi har dessutom en liten dotter på 1 år...
Svar
3
· Visningar
731
Senast: tictac
·
Övr. Katt Vår snart treåriga innekatt sprang igår runt och kliade rumpan på golvet och försökte få bort bajs som fortfarande satt fast i rumpan...
Svar
5
· Visningar
1 294
Senast: pimy
·
Övr. Katt Är det någon som vet vart man kan hitta regler och bestämmelser ang kattpensionat? Hur stora burarna måste vara, hur stora utegårdarna...
Svar
4
· Visningar
851
Senast: Nussikan
·
M
Övr. Katt nu har min lilla snart ettåriga norska skogskatt börjat löpa. tanken e att ställa ut henne till sommaren och efter det ta iaf en kull...
Svar
8
· Visningar
2 272
Senast: Snuffsan
·
Övr. Katt "Kastade" ihop en liten film om våra kissar, den är nog inte världens roligaste video... Men, men, håll till godo... Söta va...
Svar
2
· Visningar
808
Senast: Black
·
Övr. Katt Dom kan fortfarande hålla sams... Hur vanligt är det att 2 okastrerade hankatter kan samsas så här i vuxen ålder... Junior...
Svar
17
· Visningar
1 201
Senast: palle
·
Övr. Katt Jag har lite problem med katten vi tar hand om just nu. Han använder inte klöspelaren utan soffan och datorstolen. :crazy: Har prövat...
Svar
9
· Visningar
1 355
Senast: mandalaki
·
L
Övr. Katt inatt när jag skulle åka ut till kolikhästen lyckades tydligen katten ta sig ut. märkte inte det förräns i morse vid halv åtta. har...
Svar
4
· Visningar
703
Senast: saila
·
S
Övr. Katt Hej! Jag har två tiomånaders katter (syskon). De har under hela sitt liv ätit RCs mat för kattungar (baby fram till fyra mån och så...
2
Svar
24
· Visningar
2 407
Senast: Sol
·
D
Övr. Katt Vad äter era katter för lustiga eller extra saker? Dvs vad gillar de utöver vanlig kattmat.;) :smirk: Har träffat på katter som gör...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 443
Senast: simpe
·
L
Övr. Katt Två av våra tre katter har vid två tillfällen på kort tid attackerat vår hund...Det har börjat med att katterna busat med varann, sedan...
Svar
3
· Visningar
1 484
Senast: Loura
·
Övr. Katt Hej på er! Nu måste jag få lite råd och rön om vad jag ska göra. Jag har två innekatter. Inom kort ska vi ha en stor tillställning...
Svar
11
· Visningar
886
Övr. Katt Nu är min lilla hona på 2,5 år parad för första gången, jag är så förväntansfull! Jag har haft kattungar förr men bara "bondkatter"...
Svar
7
· Visningar
784
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Måste bara få skryta lite :p Var på utställning med mitt senaste nyförvärv i Borås i helgen. Det var hans första utställning så jag...
2
Svar
30
· Visningar
1 621
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt Som flyttat hem till mig, är ni säkra på att det inte råkar vara en mycket liten varg? :angel: [/URL][/IMG]
2
Svar
24
· Visningar
1 902
Senast: Magica
·
Övr. Katt Idag åkte jag till Lund och hämtade våra små bebisar så nu har vi blivit kattföräldrar! :love: Till två små söta älsklingar, en syster...
Svar
7
· Visningar
867
Senast: Kimz0r
·
Z
Övr. Katt Kunde inte låta bli att lägga ut dessa hur söta kan katter vara igentligen:love: mer kul än söt...
Svar
12
· Visningar
1 196
·
Övr. Katt I tisdags var katten ute hela dagen och natten till onsdag. Vi ropade och ropade på honom men han kom inte, han brukar verkligen inte...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
18 465
Senast: Heulwen
·
D
Övr. Katt hej! har ett litet probem.. min ena katt som är snart 10 månader som jag har fött upp sj var 100 % rumsren då jag hade han innan han...
Svar
5
· Visningar
1 050
·
Övr. Katt Vi har 5 katter i åldrarna 0.5-5 år. Alla kommer jättebra överens och så. De tvättar oftast varandra och jag börjat fundera på varför...
Svar
5
· Visningar
14 826

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25

Hästrelaterat

Omröstningar