Minns ni..

Sv: Minns ni..

Här är bilder på bara mina omplaceringskatter :)
DSC00056.jpg
[/IMG]
DSC00034-1.jpg
[/IMG]
Photo-1146.jpg
[/IMG]
Siri8.jpg
[/IMG]
Siri2.jpg
[/IMG]
Photo-1078.jpg
[/IMG]

Oj förlåt, blev kanske lite bildbomb :o

Tack!
Den på dom sista bilderna är fortfarande väldigt blyg och reserverad. men de går framåt med henne iaf. Men andra är ny kastrerad. Om man nu kan kalla de det. Hon hade ingen livmoder så hon är väl bara allmännt uppskuren :crazy:

Ja ofta är de lite blyga i början, man vet ju aldrig vad de har varit med om.. Men hon kommer nog öppna upp sig mer snart ska du de! :) Ojdå, ingen livmoder? Men det går bra med dem annars då? Hur länge har du haft dem?

Den blyga har ja haft i ett år nu. Den andra ca 8mån. De går jätte bra med dom i övrigt. Den utan livmoder år en riktig pussgurka.
Den andra är en liten tjat tant som bara pratar å pratar. När hon väl är framme kan ja ju tillägga där åxå:bump:

Hehe, låter som riktiga små gullungar ;) Det verkar som en del omplaceringskatter blir extremgosiga när (och om) man väl vinner deras förtroende helt. Min kille är nog en sådan, nästan jobbigt gosig ibland :love: :D

Söt han var! :) Härlig färg, creme-aktig? fin iaf!

Här är ännu en bild på Titus, som jag tog nyligen faktiskt, gillar den.. tycker det syns hur härligt maffig han är på den! :love: :love:
Titus_2007_03_04.jpg

Liknande trådar

Övr. Katt i oktober 2016 köpte jag cornish Rex katter, en kastrerad hane som då va ca 5 månader samt hans några månader äldre kastrerade...
2 3
Svar
41
· Visningar
17 628
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 951
Senast: cili
·
Övr. Katt Efter några år utan katt så funderar jag på att bli kattägd igen. Jag är uppvuxen med ett gäng huskatter, men efter att sista katten vi...
Svar
9
· Visningar
1 927
Senast: Lager
·
Katthälsa Varning för smärre roman! Hello everybody! I januari adopterade jag en gammal tant-katt, på nu nätta 14 år :D En katt som hastigt och...
Svar
12
· Visningar
7 216
Senast: Mumfie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25