Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

M
Övr. Katt Stallkatten försvann från våran ridskola för snart 2 veckor sen, han är en kastrerad hankatt som älskar värme, mat o människor o är...
Svar
1
· Visningar
699
Övr. Katt Tog som några vet hem en kattunge vid nyår. Ungen är inte tam och jag kan fortfarande inte hålla henne. Hon kommer från ett stall och...
2
Svar
20
· Visningar
3 111
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Tittade förut på cornish rex som jag tycker är jättevackra, och där det är lite större chans att en allergiker inte blir jättedålig. Då...
Svar
19
· Visningar
1 101
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Ifall någon mins mina kattungar, så har vi gjort en visit hos Stripe & miss Piggy...Som förövrigt numera heter: Stripe = Maja och Miss...
Svar
19
· Visningar
1 229
Senast: Mynta2
·
Övr. Katt Ja, de är vad som sitter på våran altan just nu....å skriker! Hela natten har de hållt oss vakna med deras slagsmål och...
Svar
2
· Visningar
939
C
Övr. Katt Hm, ja. Min kisse får lite fnatt många gånger när han vart på lådan. Lådan står i källaren, och efter att han har varit där rusar han...
Svar
15
· Visningar
6 747
Senast: verrdogan
·
B
Övr. Katt Vad kostar det att avmaska och vaccinera en katt eller kattunge?
Svar
3
· Visningar
711
Senast: Sol
·
Övr. Katt Hur ska kattens mage kännas om den är dräktig? Hur ofta ska man avmaska en katt? (Stallkatter) När blir hankatter könsmogna...
Svar
4
· Visningar
812
·
B
Övr. Katt Jag och min kille har funderat ett tag på att skaffa katt, och i så fall kommer vi skaffa en tjej och en kille för att kunna ha lite...
Svar
13
· Visningar
8 081
·
Övr. Katt min katt har fått ett virus i sig som heter vingelsjuka.. (eller nått åt det hållet) och han beter sig som att han har fått en...
2
Svar
32
· Visningar
9 910
Senast: MinIan
·
Övr. Katt Vi åkte iväg med en förväntansfull katt till lite berg ute vid havet. Försöka hitta en enslig plats utan livsfarliga människor :p Det...
Svar
9
· Visningar
784
Senast: psychogrrl
·
Övr. Katt Vad gör man? Mina katter Ingrid och Melker har varit hos mig ett fåtal veckor, efter att ha varit förkyld väldigt länge kollade jag upp...
Svar
4
· Visningar
924
Senast: JustME83
·
Övr. Katt Ungefär så här satt jag i närmare en halvtimme. Ju hårdare jag håller henne, desto mer spinner hon. :D Störda djur...
2
Svar
21
· Visningar
1 449
Övr. Katt För några veckor sen slutade jag ge min katt p-piller. Detta för att hon ska löpa en gång och sen få bli kastrerad. Vet inte varifrån...
Svar
6
· Visningar
1 481
Senast: Harvester
·
G
Övr. Katt Min katt har precis fått en kattunge och vill inte veta av den! Vad gör jag? bor på landet och klockan är mkt så jag har ingen möjlighet...
Svar
11
· Visningar
7 950
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Min katt har vart dräktig hur länge som helst nu. Hur länge går dom med kattungarna i magen? Hon är smällfet och läcker mjölk...
2
Svar
22
· Visningar
5 738
·
B
Övr. Katt Min katt trisse har blivit överkörd av ngn som smet, jag skulle vara väldigt glad om jag fick några bra tips om hur man hanterar en sån...
Svar
4
· Visningar
701
·
Övr. Katt Eller inte...Idag åkte min lille Cliff med till jobbet, han fick vara med en timme! För kl 8 skulle han lämnas in hos...
Svar
3
· Visningar
590
Övr. Katt För kanske två veckor sedan så klippte jag klorna på Molle för första gången eftersom dom hade blivit jätte långa och snart skulle se...
Svar
8
· Visningar
2 443
Senast: aneka
·
Övr. Katt Behöver lite råd och tips.. Jag och sambon blev med katt när sambons pappa flyttade. Det är en underbar kärleksfull katt som inte gör...
Svar
13
· Visningar
1 518
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25