Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

L
Övr. Katt Två av våra tre katter har vid två tillfällen på kort tid attackerat vår hund...Det har börjat med att katterna busat med varann, sedan...
Svar
3
· Visningar
1 489
Senast: Loura
·
Övr. Katt Hej på er! Nu måste jag få lite råd och rön om vad jag ska göra. Jag har två innekatter. Inom kort ska vi ha en stor tillställning...
Svar
11
· Visningar
894
Övr. Katt Nu är min lilla hona på 2,5 år parad för första gången, jag är så förväntansfull! Jag har haft kattungar förr men bara "bondkatter"...
Svar
7
· Visningar
792
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Måste bara få skryta lite :p Var på utställning med mitt senaste nyförvärv i Borås i helgen. Det var hans första utställning så jag... 2
Svar
30
· Visningar
1 625
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt Som flyttat hem till mig, är ni säkra på att det inte råkar vara en mycket liten varg? :angel: [/URL][/IMG] 2
Svar
24
· Visningar
1 921
Senast: Magica
·
Övr. Katt Idag åkte jag till Lund och hämtade våra små bebisar så nu har vi blivit kattföräldrar! :love: Till två små söta älsklingar, en syster...
Svar
7
· Visningar
879
Senast: Kimz0r
·
Z
Övr. Katt Kunde inte låta bli att lägga ut dessa hur söta kan katter vara igentligen:love: mer kul än söt...
Svar
12
· Visningar
1 206
·
Övr. Katt I tisdags var katten ute hela dagen och natten till onsdag. Vi ropade och ropade på honom men han kom inte, han brukar verkligen inte... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
18 718
Senast: Heulwen
·
D
Övr. Katt hej! har ett litet probem.. min ena katt som är snart 10 månader som jag har fött upp sj var 100 % rumsren då jag hade han innan han...
Svar
5
· Visningar
1 067
·
Övr. Katt Vi har 5 katter i åldrarna 0.5-5 år. Alla kommer jättebra överens och så. De tvättar oftast varandra och jag börjat fundera på varför...
Svar
5
· Visningar
14 945
Övr. Katt Idag har åkt hem till mina föräldrar (=får träffa mina katter igen :love: ) Jag har två hankatter varav ena är kastrerad och är hemma...
Svar
3
· Visningar
949
Senast: Kivina
·
Övr. Katt okej, ett problem.. va är det bästa sättet när man ska ta bort vildkatter?
Svar
11
· Visningar
2 501
Senast: saila
·
Övr. Katt Efter lång väntan är han nu här, S*Moster Målas Paradis Oscar! Vi hämtade honom i går och han har acklimatiserat sig mycket bra... 2
Svar
31
· Visningar
1 736
·
C
Övr. Katt Ja, kattskrället tror nog att han är en människa .. Annat kan man väl inte säga efter att ha sett dessa bilder? :angel...
Svar
12
· Visningar
1 109
Senast: Minerva
·
Övr. Katt Jag letar efter en allergivänlig katt. Vet att alla inte tål alla dessa katter, kanske inte någon av dem. Var hemma jos en jättebra...
Svar
3
· Visningar
2 011
Senast: aramis
·
Övr. Katt Hittade en av kattungarna apatisk och allmänt jättehängig, trodde först att det var någon hemsk sjukdom... Såg att han hade drägglat... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 165
Senast: Loura
·
T
Övr. Katt Har en katt här som har fått för sig att kissa i en av mina soffor. han kissar ingen annanstans förutom i just den soffan och i sin...
Svar
5
· Visningar
1 166
Senast: dotzie
·
Övr. Katt Idag för första gången sen vi tog hem Molle så kom han och la sig i mitt knä och sov, heeelt frivillig! :love: :love: :banana: :bump...
Svar
9
· Visningar
928
Senast: Sastra
·
D
Övr. Katt Här ser ni en katt som för 1,5 år sedan var så rädd för hunden att han praktisk taget klättrade på tapeten för att komma undan. Visst...
Svar
2
· Visningar
741
Senast: dannilall
·
Övr. Katt Jag adopterade för ca 7mån (kanske mer) en katt från ett djurhem. Hon blev hittad ute bland bilar utanför ett ålderdomshem. Hon va...
Svar
5
· Visningar
780
Senast: DancingFox
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka