Nytillskottet!*bilder*

Sv: Nytillskottet!*bilder*

Nähä... se det ska hon inte alls det.... hon ska ha en STOR LURVIG scotte som plattar till rexen :D

En nakenkatt har inte päls...:
VIP3.jpg

(Det här är en Don Sphynx, inte den vanligaste av nakenraserna. Det finns 3 nakna raser)

Reykur- Jag strävar också efter den ganska ljusa men ändå fylliga blåfärgen, tyvärr är "mina" linjer lite mörka än så länge. Det är ont om korater med riktigt, riktigt bra färg.

hua! Gräslig...kan intehjälpa det men gillar verkligen inte den rasen...:crazy:

Visst är väl alla katter söta men det där var bland det fulaste jag sett:( Jag brukar inte vara så här elak men finns det verkligen sådana där katter:crazy:
Bilden på den grå nakna var värst. Jag ska väl tala om att jag har gatukorsningar (huskatter) själv så jag kan inget om raskatter.

Förlåt så mycket att skriver så här men det var min första reaktion på dessa bilder.

Syftar du på mina katter i det första inlägget också eller enbart Don sphynxen (den grå nakna?)
Nog för att vi alla har olika åsikt om vad vackert är men jag tycker det hör till allmän hyffs att inte kalla någon annans djur för "det fulaste man sett"
Jag skulle aldrig i mitt liv kalla någon annas katt/häst/hund/barn för det fulaste jag någonsin sett, trots att det kanske var min åsikt. Otroligt okänsligt och ouppfostrat sagt må jag säga.

Jag tvivlar väldigt starkt på att hon syftar på Oscar. Hur skulle hon kunna göra det? :love:

Nu har jag tittat igen och det var den nakna som jag reagerade på. Jag visste inte att det fanns sådana katter, hur ska de klara sig utan päls?

Hur klarar sig andra katter tro? ;) De dör faktiskt inte vid temperaturskiftningar, vad än Insider påstår :angel:

Nu var det kanske inte mina katter du syftade på, men oavsett om man säger förlåt eller ej är det väldigt ouppfostrat. "Alltså, förlåt men din dotter är verkligen det fulate barn jag sett i mitt liv!" Gör förlåtet att orden känns mindre? Mycket ohyffsat.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka