Katter och lustiga saker att äta.

Sv: Katter och lustiga saker att äta.

Mina är av två olika typer...

Hanoo gillar allt möjligt konstigt, ju starkare desto bättre. Tacofärs, chips och starka asiatiska curries får honom att gå upp i varv ordentligt. Russin gillar han också. Givetvis är det ingenting han får utan han får surt hålla tillgodo med sin mjau på burk.

Maja är en "riktig katt", hennes favoritmat är kött! Finstyckar man gris efter slakten är hon väldigt högljudd tills hon fått ett broskben att gnaga på, och hjärta är det godaste som finns! (Helst gris, men kyckling går också bra)

Filtar, toarullar och strumpor är de gärna på också, men där är det ju en byteslek, inte ett ätbeteende.

Min katt åt i helgen upp en hårsnodd och snodden till mina mysbyxor samt till luvan på min tröja. Jättekul hon måste haft den natten... kräktes som tur var upp i badrummet på morgonen. Knäppo!!
Hon blev alldeles till sig när vi gjorde klyftpotatis i veckan, skulle upp på diskbänken, och när hon fick lukta på en potatisklyfta tog hon den i munnen o sprang iväg och la sig under sängen och slickade på den...
I övrigt så äter hon Mjaus Föräldrafritt, hon är 18 veckor.

Våran katt har stått och druckit apelsin juice ur en tillbringare! :eek: Katter hatar ju apelsiner...

För övrigt så är han helt galen i vår hundmat som vi ger vår valp. Han äter upp den hela tiden! Några tips vad man kan göra, då vovven helst vill ta en kula lite då och då..?

Sen äter han ju det mesta han kan komma över, så fort man öppnar kylskåpet blir han helt galen. Majs är en favorit!

Våran katt har stått och druckit apelsin juice ur en tillbringare! :eek: Katter hatar ju apelsiner...

För övrigt så är han helt galen i vår hundmat som vi ger vår valp. Han äter upp den hela tiden! Några tips vad man kan göra, då vovven helst vill ta en kula lite då och då..?

Sen äter han ju det mesta han kan komma över, så fort man öppnar kylskåpet blir han helt galen. Majs är en favorit!

;) vilken rolig katt du har! har dock inga tips med hundmaten...tyvärr!

Det är ju lite värre än skinka :crazy:
Min slaktar toarullar och såna här prasselpappersark om hon får tag på dem.
Mammas Casper är helt sanslös på toa- och hushållsrullar. Han ligger o tuggar, hugger, biter, sparkar o gör konfetti av allt :crazy:

:cool: ja säg inte det till mina katter...de har inte kommit så långt i kattmanualen som till att stycka toarullarna..:cool:

:D :D

Hoppas de inte gör det, det är jobbigt att torka sig med håligt papper :angel:

Min lilla Asterix äter gärna gurka , ostbågar, SALLAD dipp,
VITLÖKSOST,hemmabakade kakor ( äter ej köpta kakor) m m :rofl:

Han äter många konstiga saker och ogillar andra saker
som han borde äta. som t ex Köttbullar, winerkorv ost m m

Han är lite bortskämd:smirk:

Smör.
Mor hittade katten på köksbordet en dag där han satt och åt smör ur smörpaketet :p

Min Siames älskar Riskakor i alla smaker :rofl:

Liknande trådar

Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 226
Senast: Marvin
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 481
Senast: Hazel
·
Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
1 255
Senast: Bison
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 594
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25