Katter och lustiga saker att äta.

Sv: Katter och lustiga saker att äta.

Min kompis numera döda katt plev knäpp om han kände lukten av polkagris :D Han älskade polkagrisar och fick alltid en egen om familjen var till Gränna :p

Min kisse ÄLSKAR pannkakor :d , ostkrokar, räkor, makrill i tomatsås, tonfisk och kokt torsk. Kan inte ens säga FISK hemma, för då blir hon galen o jamar så man blir knäpp. Hon klättrar på en o spinner, stångas o dregglar :rofl:

Annars äter hon lite vad som helst nu på äldre dar, när hon var liten var hon jättekräsen. Nu smakar hon gärna på avokado, nötter, ost, köttfärs, vill gärna ha en bit fläskfilé när man skär den, skinka, majonäs och kaviar är riktigt gott, och ibland kan hon till o med äta ris o potatis, bara för att vara artig :rofl:

Hade tidigare en katt som var galen i gummi. Tyggade mer än gärna i sig gummiband, balonger och ja.... kondomer (om tillfället gavs :eek: )

Det var lite pinsamt när han flyttade hem till en kompis och jag glömde informera henne om hans lilla "olat"
När jag väl sa det till henne så hade hon redan upptäckts hans lilla last :rofl: :rofl:

min katt äter inte kattmat och har aldrig gjort det. :angel:

han älskar chips och dipp, popcorn, ostbågar, marsvinsmat och sallad, alla frukter m.m. :D
typ kyckling och annan mat.

Katten som jag har hos mina föräldrar(norsk skogskatt) älskar Knäck, så varje jul får mamma göra knäck utan nöter i så att han kan få några med.

Katten som jag och min sambo har(birma/ragdoll) äter på allt som går... hon har även tuggat i sig en mobil laddare. hittade den i tusen bitar under sängen en dag jag skulle städa, men et konstiga var att den satt i väggen när hon tuggade på den men hon verkar inte ha fått någon stöt i alla fall.

Frågan är snarare vad hanen inte äter. Strumpludd och jord är tydligen riktigt smarrigt :d :confused:

Honan är mer kräsen men gillar välkryddad mat

En av mina katter klättrar upp i träden och käkar upp talgbollarna som jag har hängt ut till fåglarna.
Dessutom vill hon helst sitta på min axel och när man kelar med henne så dreglar hon. Inte helt normalt.

Katten som jag har hos mina föräldrar(norsk skogskatt) älskar Knäck, så varje jul får mamma göra knäck utan nöter i så att han kan få några med.

Katten som jag och min sambo har(birma/ragdoll) äter på allt som går... hon har även tuggat i sig en mobil laddare. hittade den i tusen bitar under sängen en dag jag skulle städa, men et konstiga var att den satt i väggen när hon tuggade på den men hon verkar inte ha fått någon stöt i alla fall.

:eek: :eek: :eek:

Ja där hade katten tur som inte fick nån stöt...:D

Min tjej var helt galen igår..... rökt skinka, tunna skivor :angel: Hon stal en skiva från min smörgås :eek:

Mina katter har en tendens att äta upp min mat om jag "rokar" lämna tallriken utan uppsikt i några sekunder...sits överföll de min kebab pizza!!! :cool:

har precis upptäckt att min ena lilla dam käkar fleece filtar...hon har gett sig tusan på att stycka den! :devil:

stackars filten...lider med den...:cry: :D

Det är ju lite värre än skinka :crazy:
Min slaktar toarullar och såna här prasselpappersark om hon får tag på dem.
Mammas Casper är helt sanslös på toa- och hushållsrullar. Han ligger o tuggar, hugger, biter, sparkar o gör konfetti av allt :crazy:

Liknande trådar

Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 226
Senast: Marvin
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 481
Senast: Hazel
·
Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
1 255
Senast: Bison
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 594
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25