Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
är det bara jag som inte störs av mina katters klor?
är det bara jag som inte störs av mina katters klor? förutom när de hoppar upp i knät och "häver" sig upp med tassarna när man inte har byxor/tröjja
*kl*
Min katts klor skivas när jag klipper dom, vad kan det bero på?
lite trådkapning...men va söta katter du har!
*kl*
Min katts klor skivas när jag klipper dom, vad kan det bero på?[/QUOTE
katterna kanske har väldigt sköra klor eller såklipper du fel. är lite svårt att förklara men du skall vinkla klotången lodrätt om du förstår hur jag menar.. klipper du med klotången vågrätt blir det som ett tryck på klorna som inte skall bli. är samma med hundar
är det bara jag som inte störs av mina katters klor? förutom när de hoppar upp i knät och "häver" sig upp med tassarna när man inte har byxor/tröjja
Jag kan säga så här när det gäller katter och klippande av klor.
Innekatter, naturligtvis och så ofta som det går, just för att de inte ska klösa sönder dig, sig själva eller möbler.
Inne och utekatter, klipps men inte lika ofta som de som är bara inne. Då de behöver rätt vassa klor när de ska klättra i träd osv.
Stallkatter, inte alls.
Detta gäller även ifall de ska duscha eller inte typ till högtider osv.
Innekatter, får finna sig i att bli julbadade, även om det inte är någon favoritsak samt när man ska resa bort eller på utställning. Samma sak för gälla för de som är både ute och inne och när får man även ta ställning när de börjar lukta för misstänksamt.
Stallkatter, ska inte behövas duscha, men skulle det vara så att de har varit i något och stinker pyton så naturligtvis måste de bada.
*kl*
Min katts klor skivas när jag klipper dom, vad kan det bero på?