Sv: Gurka...

Min katt äter också gurka, det är en av hennes favoriter´, hon skulle nästan göra vadsomhelst för en bit gurka. Hon äter det mesta man ger henne, har hittat en sak hon inte gillar, lök! Hon såg så rolig ut då hon kände smaken :rofl:

Har en annan katt också, men hon är ganska kräsen av sig.
 
Sv: Gurka...

Min katt äter också gurka, det är en av hennes favoriter´, hon skulle nästan göra vadsomhelst för en bit gurka. Hon äter det mesta man ger henne, har hittat en sak hon inte gillar, lök! Hon såg så rolig ut då hon kände smaken :rofl:

Har en annan katt också, men hon är ganska kräsen av sig.

Haha, ja lök, apelsin och andra starkt doftande saker brukar inte vara så poppis att smaka på :rofl:
 
Sv: Gurka...

ah de är roliga de små liven!

Yatzy äter allt vad grönsaker och frukt heter och Stella äter inget grönt men äter gärna chip=) tror att Stella lär av husse å Yatzy av matte:)

I helgen hade vi hemma lite starkölkorv och Stella är sån att hon vill pröva på allt vi sticker fram så vi tänkte att de kunde vara roligt att se hennes min när hon lukta på den starka korven(elakt jag vet) men tror ni inte att katten börjar tugga på den?? tur att vi han ta bort den...inte så bra med så starkt för hennes lilla mage=)
 
Sv: Gurka...

Har en bekant vars kisse älskar tomater över allt annat.
 
Sv: Gurka...

Okej, lite ovanligt, men rätt intressant. Min förra katt drack lite av min kalla O'boy en gång.
Det är kanske inte helt ovanligt om de får i sig något ovanligt.
 
Sv: Gurka...

*kl*

Inte så ovanliga saker, men...

Gröna ärter, det ovanlig i det var bordsskicket. En och en togs de upp med klon för att förtäras.

Majs, men då skulle de sitta kvar på kolven.

Potatis, men bara bakad. Inte stekt, inte kokt, bakad.

Stekt kotlett, endast med grillkrydda. Försökte steka henne sin egen, naturell, men det gick inte.

Bl.a.

Som ni ser så är det mesta "ungkarls"mat. Visst hade hon tillgång till sin mat. Men matte var ju flocken och då åt man det matte åt. För jag vägrade äta kattmat, det räcker att min mormor gör det.
 

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
602
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Hej allihop! Min vapendragare Zorro har hunnit bli 18 år och efter att ha gjort ett blodprov konstaterades det att han har njurproblem...
Svar
19
· Visningar
2 638
Senast: Jamienoble
·
Katthälsa (Med hänvisning till min tidigare tråd om torrfoder till mager katt, ”N”, detta är min andra katt :meh:) ”P”: kasterad katthona, Devon...
Svar
7
· Visningar
1 076
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 367

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp