Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Har läst att det fins avmaskningsmedel som man lägger bakom nacken??? vad är det för något och vad heter det. Ps: tror det var...
Svar
1
· Visningar
735
Senast: Stoppard
·
Övr. Katt Mina föräldrars femmånaders huskatt sprang bort igår kväll och har inte kommit hem. Han har aldrig varit utanför tomten förut. Tror ni...
Svar
6
· Visningar
1 008
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt hur mycke kostar det å ha en katt försäkrad, kan man få det billigare om man försäkrar flera katter på en gång? och är det så att om...
Svar
16
· Visningar
1 112
T
Övr. Katt Hej...:) Har två urmysiga norska skoggskatter,så otroligt goa och jättefina på alla sätt och vis. Bara ett stort problem det är att...
Svar
9
· Visningar
7 745
Senast: JustME83
·
Övr. Katt hej hoj. Har ett litet problem. Jag har en han katt osm är 3 mån gammal. Min vän har en katt som är några veckor yngre och jag ska ev...
Svar
3
· Visningar
771
Senast: Pegija1
·
Övr. Katt Jag hade tva katter och en av dem blev mordad av grannens hund. Efter ett par veckor fick jag en ny av en tjej som hittat katten i en...
Svar
11
· Visningar
988
Senast: vindvissla
·
L
Övr. Katt okastrerade katter av olika kön i samma hem? Har en Ragdollhanne och skulle vilja ha en hona också och vill nog gärna ha en eller två...
Svar
19
· Visningar
1 258
Senast: Lambi
·
Övr. Katt Vi har ju precis flyttat till en ny gård och vet inte vad vi skall göra med katterna. Katterna har alltid bott på samma gård dvs den vi...
Svar
4
· Visningar
805
Senast: ang
·
Övr. Katt Här kommer nya bilder på Molle. Han har redan växt tycker jag! :love: Somnar snart! GAAh jag är GALEN! Jag är en...
2
Svar
37
· Visningar
1 944
Senast: aneka
·
T
Övr. Katt Har skaffat en kattunge (13 veckor gammal nu) som sällskap till min åttaåriga kattgubbe. Det har gått relativt bra, med tanke på att det...
Svar
4
· Visningar
1 032
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Våran kisse har vart slö hela dagen, ingen aptit utan bara ligger och sover. Det är inte likt honom då han alltid äter som en häst...
Svar
3
· Visningar
824
Senast: Coop
·
W
Övr. Katt Måste bara visa den här filmen, den e lite kul..:D Det är mina katter båda två. Den mörka heter Felix å den "gula" heter Ciddelin...
Svar
5
· Visningar
716
Senast: Magica
·
Övr. Katt Har tre st innekatter,2 perser och en bondkatt.Alla tre är ca 6mån, dom bor i ett eget rum på natten för att inte väcka oss och barnen...
Svar
7
· Visningar
9 198
Senast: fettso
·
Övr. Katt In med era bilder på egen katt/katter eller andra tagna bilder! Jag får väl börja då! Kattunge i fickan :love: Puss mamma...
2
Svar
20
· Visningar
1 583
Senast: PernillaLindh
·
Övr. Katt Hur hemskt är det egt för en katt att äta konsum-mat? Själv får jag så dåligt samvete om dom nån gång får äta sånt, men hur farlig är...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 187
Senast: Sol
·
Övr. Katt Jag står inte ut längre. Det är sand, sand, sand i hela lägenheten. Alltihop p.g.a. en liten katt med en liten kattlåda. Så, finns...
2
Svar
30
· Visningar
1 932
Senast: Busig
·
Övr. Katt Ja har fått ett chock besked av min kille nu. Han allergi som han hade när han var liten börjar komma tillbaka. Så nu får jag välja om...
Svar
8
· Visningar
1 707
Senast: verrdogan
·
Övr. Katt Jag har funderat lite. Min katt är reggad som b03, choklad bicolor men jag börjar bli ganska säker på att han är en b02, Harlekin. På...
2
Svar
28
· Visningar
2 796
Senast: Sol
·
J
Övr. Katt Jag har letat och letat efter en kattunge men det finns ju inga, eller jo men dom blir ju sålda på ett nafs :( Först ville jag ha en...
2
Svar
30
· Visningar
2 628
Senast: palle
·
Övr. Katt Jag köpte en 1 1/2-årig katt för några månader sen, som varit innekatt hela livet. Sen i julas har hon fått pröva på att vara ute, och...
Svar
12
· Visningar
913
Senast: zask
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama