Kasta in foton på era katter!

Sv: Kasta in foton på era katter!

5503660.jpg

Varför Nasse? Mitt chips har även han torterat den stackars McDonalds-Nasse i flera år! VAAAAAAARFÖR?! Intet ont anande hoppade Nasse ner i Happy Meal-boxen enbart för att släpas hem till någon grym kattägare som lämnade honom vind för våg i klorna på en hårig best.

Såhär såg mitt chips ut en dag när Nasse fick nog av förtrycket och bestämde sig för att bajsa på Chippos snooos som hämnd.
khhk.jpg

Ps. Var tvungen att Photoshoppa Chippos ögon eftersom han inte ville visa för sina surfande kattvänner att Nasse fick honom att börja gråta. Ds.

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
866
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
613
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 226
Senast: Marvin
·
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
572
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama