Idag åker jag och Filippa till veterinären...

Sv: Idag åker jag och Filippa till veterinären...

Bölder är aldrig roliga :(
Men som alla andra skriver, det är bra att allt är igång. Förhoppningsvis hittar ni nått som är behandlingsbart och hon kan leva lycklig hos er sen!

Fina Nippis-katten - och jag ser en annan av mina favoritbuke-kissar i trappan på en av bilderna - Vitnos !!!:love: :love:

Ja, hon är underbar :love: Både Filippa och Vitnos! Vitnos är en otroligt charmig katt att ha och göra med. Men hon tycker att Filippa är bra konstig med tratten på huvudet ;)

/snurpe

Hoppas din katt klarar sig ! Det är alltid sorgligt när det är något fel på ett djur .Min katt är nästan mer bestämmande över mig än min fru ..

Liknande trådar

Katthälsa Hej! Har läst massa trådar men inte specifikt hittat det som jag söker så jag provar här. 2016 reagerade jag på att vår (mina...
Svar
12
· Visningar
5 725
Senast: mackan
·
Katthälsa Ursäkta för långt inlägg! Lite bakgrund: Vi adopterade vår (inne)katt från ett katthem han var då fyra år gammal (idag 12 år). Han har...
Svar
0
· Visningar
1 602
Senast: Safir
·
Katthälsa Jag har stora problem med min hon katt. Hon föddes ensam utan syskon, inga döda kattungar föddes utan bara hon. Hon är korsning...
Svar
17
· Visningar
3 059
Hundhälsa En Malinois hane 4,5 år gammal, alltid varit frisk och sund innan dessa symptom. 1. flyttade hem till mig i april. magrade av och...
Svar
11
· Visningar
4 237
Senast: Berin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama