Bebis på halsen

Sv: Bebis på halsen

Hon har en mouche:D Men d ser ut som en smutsfläck:angel:

Reykan: Tugga ska hon INTE heta;) hon ska bli en snäll katt:p

Silke har jag funderat på men hon är nog en liten tuffing eg (eller d vet jag ju av erfarenhet, min tumme bultar:angel: ).
Soja kanske men det är lite "svårt" å säga. Dom andra två som bor här heter Spot (kallas iof mest pottan) och Sunny. Hon är ju inte så pratsam än så hon har inte berättat vad hon heter heller;) Får lägga upp en bild på henne när hon blir tamare så kanske ni ser vad hon heter, är iof rätt lik Heulwens avartar:D

Angående lampan så har hon ljust nu på dagen och hade släckt inatt när jag sov. Tänkte köpa en nattlampa (sån man stoppar direkt i uttaget) och ha på ibland (när vet jag inte men prylar är bra:angel: ).

Jag skulle nog ta den där tummen på allvar... Blev biten av min katt tidigare i höstas, svullnade också upp och blev väldigt infekterad. Slutade med begynnande blodförgiftning och dunderkur med penicillin. Kattbett är inte att leka med... Eftersom det är en utekatt så finns ju också en risk för stelkramp.

Uppdatering, nytt år som det är:angel:

Matte fick en bra nyårs"klapp", hon har bajsat:D Så nu funkar allt, hon äter som en häst, sover (troligtvis iaf;)), kissar och bajsar. Har tom klappat lite på henne utan att hon fräst åt mig men hon verkar iof inte njuta av det än heller..hehe

Hon är döpt oxå. Hon ska heta Eydis.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka