Påse under magen?

Sv: Påse under magen?

Det var inget jämfört med min Pippi, hon är inte överviktig men magen är som en påse som skvalpar när hon springer! ser jätte kul ut...men det måste vara obekvämt!

Haha det gör det på min katt med! :D
Jag var orolig innan så jag frågade vet. vad det var för något och de sa att så länge jag inte ger honom för mycket mat så är det lugnt ;)

Alla katter har ju svaga och starka sidor, även de mest prisbelönta. Diskvalificerande fel på ryssar är färgdefekter, i övrigt är det bara att ställa ut och lära sig av vad domarna har att säga. Ofta vinner ju den jämnaste katten, men man ska tänka på att det är många poäng på andra detaljer än huvudet: kropp, färg, pälskvalitet mm.

Ja, hon har ju en del styrkor också - ögonen och pälsen (åtminstone färgen) är bra såvitt jag kan se. Kohasig som attan bak iofs. Vad menas med kort kil, förresten?

Vi får se, det kanske blir någon utställning till våren. Vore kul att få ett omdöme på henne.

Liknande trådar

Katthälsa Är förstagångskattägare men är inte ny på djurmat sas, har haft hundar med känsliga magar och allergier så att läsa...
Svar
15
· Visningar
760
Senast: Krålus
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 481
Senast: Hazel
·
Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
223
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Som några av er kanske vet så gick våran älskade Sotis Skrotis Skrotnisse "Nisse" ur tiden för ett tag sedan nu. Han har lämnat ett...
2
Svar
23
· Visningar
1 077
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar