Namnförslag??

Sv: Namnförslag??

Jag har i princip bestämt mig för att det ska bli en liten Vilda... tack för alla era förslag!

Det kanske blir Vilda Elsa :)
Får fortfarande känslan av att det är en speciell katt,
kan inte släppa det :crazy:
Vacker är hon också :love:

Ge henne ett löv att busa med från mig :)

Jag tycker hon kan fortsätta heta lilla grå :) tycker de e fint.

Haha, japp hom busar med hemdragen halm som fastnat i skorna, hon busar med min hästtoffla (sådana som såldes på h**ks för några år sedan) och hårband, papperstussar mm...

Och speciell... javisst!

Mysslie... hehe, Mina kissar heter Wilmer,Wilda och Misse-mjavo.. Mammas heter sotis och Tissetott

Klart hon ska fortsätta heta lilla grå! Det man först kallar den hänger i, brukar inte vara så stor ide att byta.

Liknande trådar

Utrustning Jag jobbar på ridskola och vi fick en påse skänkt till oss med lite utrustning i, visar sig vara ett riktigt gammalt men helt komplett...
Svar
15
· Visningar
3 907
Senast: Dentaku
·
Övr. Katt ....växer så det knakar om honom.....han som bara vägde lite över 800 gr när jag fick hem honom då var han ca 10-12 veckor . Nu är...
Svar
2
· Visningar
989
Senast: Heulwen
·
L
Utrustning Jag har en dressyrsadel Crown Arwen som är väl utprovad och passar min häst bra. Hästen har haft en del ryggproblem men de är nu nästan...
Svar
0
· Visningar
1 315
Senast: lasseman
·
Utrustning Jag köpte en ny Prestige sadel för ca 6 månader sedan. Hästen var vid tillfället inte bra musklad då hon fått en allmän infektion som...
2
Svar
33
· Visningar
3 672
Senast: -moa-
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar