Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Hej! Jag brukar inte skriva här, håller mest till inne på Barn. Vår familj har tyvärr blivit kattlös, och vi ser oss om efter en...
Svar
5
· Visningar
1 143
Senast: Tviggy1081
·
G
Övr. Katt Hur svårt är det att bli av med kattungar, dvs att sälja dem? Förut verkade det jättesvårt men nu verkar det som om annonserna knappt...
Svar
10
· Visningar
2 855
Senast: Mabuse
·
Övr. Katt Min kisse har så flikig päls om ni förstår :angel: Den är ganska så tjock och han verkar ju som vanligt men jag har lite funderingar...
Svar
2
· Visningar
2 974
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Ja, vad ska man säga? :( :mad: :cry: :cry: http://www2.unt.se/avd2/1,3908,MC=74-AV_ID=552233,00.html Fy f*n alltså:cry:
Svar
7
· Visningar
742
Senast: Sastra
·
A
Övr. Katt Jag har en katt på 1 år! När vi hämtade hem henne var hon så liten,och go.. Sov på kudden mellan mig o min sambo varje natt.. Idag kan...
Svar
17
· Visningar
2 641
Senast: Anelly
·
Övr. Katt Kan jag lämna mina katter instängda i sovrummet under upp till sex timmar? Jag fick lapp i brevlådan ikväll om att det kommer...
Svar
6
· Visningar
1 545
Senast: Björk
·
Övr. Katt Våran Marly hade blod i avföringen nu på kvällen,vad kan det vara?Han bajsade dessutom i sängen,han som alltid går på lådan!?
Svar
4
· Visningar
1 363
Senast: fettso
·
S
Övr. Katt jag har tre bondkatter hemma som går ut och in som dom vill. Dom är jättebra råttfångare och det är väl därifån som jag kan tänka att...
Svar
7
· Visningar
981
Senast: Majvi
·
Övr. Katt För ett tag sen började vi hitta att en av våra katter bajsat i duschkabinen. Vi har två katter, båda ganska gamla 13-15år, min kompis...
Svar
4
· Visningar
3 893
Senast: Sol
·
Övr. Katt Hur ofta ska man avmaska kattungar??Mina är 12veckor resp 5månader...Och med vilken sorts avmaskningsmedel??
Svar
9
· Visningar
922
Senast: squirlett
·
Övr. Katt Den mycket fina och sociala hittekatten har två veckor senare ätit upp sig litegrann och trots otäck (enligt honom) skabb-behandling så...
Svar
10
· Visningar
968
Senast: palle
·
Övr. Katt är det farligt för katter att äta mat-rester? är det något de inte får äta tex. potatis, nått kött? tacksam för svar ;)
Svar
4
· Visningar
5 747
Senast: IvoryTower
·
G
Övr. Katt Jag har en kisse.. Liam.. jätte go o underbar och jag älskar honom massa mycket... men han ränner på nätterna så jag tror jag blir...
Svar
3
· Visningar
1 269
Senast: bsmx
·
B
Övr. Katt Jag har en lite kisse på 14 veckor så som ni förstår har inte varit hos mig så länge. Världens mysigaste katt är det älskar att gosa i...
Svar
1
· Visningar
683
Senast: Alexandras
·
Övr. Katt Vi har fått kattbebisar!:banana: :banana: :banana: :bump: :bump: 3 söta små råttor kom det! Så nu behöver vi hjälp med namn...
Svar
5
· Visningar
3 545
Senast: Reykur
·
Övr. Katt Jag fick ett tips av en kompis att köpa frontline på apoteket till mina katter som har öronskabb. Det medlet är ju mot fästingar...
Svar
7
· Visningar
959
Senast: kem
·
Övr. Katt hittade en annons på blocket på "DEEEN" katten som jag föll för direkt... men.. jag ska ju inte ha katt... vill ha, men... nja... bor...
2
Svar
28
· Visningar
2 444
Senast: Messy
·
Övr. Katt Den lilla kisungen vi har är ej vaccinerad(köpte henne för 1vecka sedan)Vad är det man vaccinerar mot?Hur ofta??
Svar
3
· Visningar
862
·
Övr. Katt Vilket p-piller ska man välja??
Svar
4
· Visningar
606
·
Övr. Katt Om ni skulle tvingas välja mellan att ha katt och att ha häst, vad skulle ni välja?
2
Svar
25
· Visningar
1 476
Senast: Tess_P
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar