Om ni skulle tvingas...

Sv: Om ni skulle tvingas...

Man skulle kunna skaffa en falabella, så kunde man ha den i knät också :idea:

*kl*

Jag måste nog säga katt. Hur man än vänder på det så blir det ju aldrig lika mycket jobb med en katt som med en häst, men å andra sidan så är ju jobbet med hästen en del av det roliga...! Åh, vad svårt!

Nä, jag säger nog ändå katt, har ju vår lilla Sessan och henne vill jag inte göra mig av med! (För det mesta...!) :D

Ja, men den väger väl ändå en 100 kg eller? Det räcker nog för att platta till knäet...Nog för att katten kan kännas tung ibland, men han håller sig ändå kring 6 kg.

Vad hemskt ... som att välja mellan mamma och pappa :crazy:
Min katt kommer alltid att finnas hos mig, hon är liten och halt och mitt allt, och även fast mina hästar är superviktiga så skulle det nog gå att hitta andra som älskar dem som jag gör - men att hitta nån med hjärta nog åt min lilla trasiga Pixie, det känns svårt ... Så, min katt går först!

Det är ett jättesvårt val men ett val jag kanske måste göra i framtiden iaf, min sambo är lite allergisk och vi inte kan hålla katten eller katterna åtskilda från sovrummet så får katterna gå... Men hästen stannar i stallet, tänker inte skiljas från Bounty i utan en strid, hästarna är mitt liv och vad jag hade tänkt jobba med. Även om jag älskar katter så hamnar hästen före...
Men jag vill varken skiljas från Bounty eller Grålle och jag tror inte heller sambon vill skiljas från katten trots att han gnäller så över honom :p

§Zith

Jag skulle välja hästen :) Har testat att leva utan häst å det gick i 4 månader sen fick jag nog, satt å skakade efter häst! Har två godingar till kissekatter men funderar på att skänka bort dom för tiden finns inte...oj, hamnade lite utanför själva ämnet. Svaret är :HÄST:bump:

Liknande trådar

Katthälsa Tidigare har jag gett mina katter credelio och har tyckt att det funkar bra. Nu har katterna dock helt gått över till torrfoder och det...
Svar
9
· Visningar
723
Övr. Katt Jag är på gång att för första gången köpa en raskatt, efter att i många år haft bondkatter eller blandraser ❤️ Har jag förstått rätt...
Svar
4
· Visningar
459
Övr. Katt Nu är det dags igen! För varje digitalt deltagande skänker Agria 10sek till katthem. Ska ni vara med? :) Jag tänker filma Kim imorgon...
Svar
2
· Visningar
204
Senast: Glimra
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
460
Senast: KeeNine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama