Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jag kan inte säga att jag blev helt överraskad när Ebba tog sitt cert, CAGCI, i lördags.. men till min stora glädje blev hon också DB...
Svar
2
· Visningar
610
Senast: palle
·
Övr. Katt Hej vad kostar det egentligen att föda upp kattungar fram tills det att dom är 12veckor gamla och kan lämna hemmet?? Med alla...
Svar
8
· Visningar
877
Senast: Sol
·
Övr. Katt Tog hem en hittekatt i början av veckan och när han ätit upp sig ska han bli avmaskad och sedan få komma till veterinären för...
Svar
11
· Visningar
2 568
Senast: Minja
·
B
Övr. Katt Kisse kom nu in med en mask fastsittande under svansen. När masken rammlade av ner på golvet försökte jag lista ut vad för slags mask...
Svar
7
· Visningar
1 178
Senast: _marge_
·
P
Övr. Katt Och det är så tomt här.. Jag pratar om min gammla katt Tusse.. Han fanns alltid där när man kom hem, man var aldrig ensam.. Det går inte...
Svar
2
· Visningar
722
Senast: Mischmasch
·
Övr. Katt och läser omplaceringsannonser på Blocket.. tur att jag sitter på jobbet annars hade jag väl grinat som ett barn nu. Tänkte att jag...
Svar
16
· Visningar
952
Senast: Sastra
·
Övr. Katt Jag och mina foderfrågor :crazy: Mina tanter har nu börjat äta Mjaus torrfoder. Det slinker även ned en del kött och blötmat. Mjau...
Svar
3
· Visningar
1 312
Senast: emjo
·
Övr. Katt Mina kattungar (eller dom är inte kattungar längre, utan trotsiga tonåringar..) får fnatt på nätterna. På dagarna är de normalbusiga...
Svar
5
· Visningar
1 092
Senast: Tovanlovan
·
Övr. Katt Är på gång att skaffa en ny katt, vilket är känns både kul och spännande! Den nya kattungen ska få bo hos oss i lägenheten med vår...
2
Svar
28
· Visningar
1 824
Senast: Mabuse
·
E
Övr. Katt Hjälp! min kattunge 5 månader är jätte mysig att kela med och klappa ibland, men ofta bits hon bara inte hårt, men tillräckligt. vet...
Svar
1
· Visningar
1 097
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Köpte för ett tag sen en ny kattlåda till mina :devil: en sån låda som man har ett träpellets i å när de kissar så rinner ca 90% ner i...
Svar
1
· Visningar
657
Senast: Cheeserica
·
T
Övr. Katt Hej! Jag har en kastrerad hankatt på 7 år. Han har alltid varit ensam innekatt, och det har fungerat bra om han har fått mycket...
Svar
4
· Visningar
911
Senast: Calenfiriel
·
Övr. Katt Inte alls planerat men jag blev förälskad! :love: I förrgår när jag höll på att göra i ordning mat åt hästen hörde jag hur det började...
Svar
8
· Visningar
990
Senast: Calenfiriel
·
S
Övr. Katt Våran lilla Busfia fick åkta till katthimlen i eftermiddags :cry: Hon vart inte gammal bara 5 år...:crazy: men dom åren vi har haft...
Svar
5
· Visningar
769
Senast: sessan
·
Övr. Katt Hur mkt brukar det kosta att ha sin katt på ett sånt?
Svar
6
· Visningar
774
Övr. Katt .. vad kräver det egentligen? Har enda sedan jag började med DRX tänkt att jag en dag ska köpa en hona som jag kan ta ett par kullar...
Svar
6
· Visningar
930
Senast: Sol
·
C
Övr. Katt Har två kattsystrar på 1,5 år ca. Ena katten är lite mullig, och den andra är mindre på alla sätt. Har lagt märke till nu på senaste...
Svar
6
· Visningar
893
Senast: corith
·
Övr. Katt Mammas och min Ragdoll, Sockan. Planen var från början att vi skulle ta en-två kullar av henne, men nu är hon lite mer än två år och...
Svar
2
· Visningar
597
Senast: LillMumlan
·
Övr. Katt Jag hämtade honom i lördags, och allt går jättebra! Jag var riktigt nervös över hunden först men det kommer att funka bra! Här kommer...
2
Svar
27
· Visningar
1 713
Senast: skogsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hundarna parade sig-vad gör vi?
  • Kattbilder #10