Rusties är här nu!

Sv: Rusties är här nu!

Konstigt, jag var helt säker på att jag svarat här. Måste dröm det :confused:

Han är verkligen supersöt :love:
Vill också ha en Devon, men då får jag nog satsa på en storlek mindre britter :D

Haha, du får skaffa två Devons så kanske de inte stör britterna så mycket, eller.. Britterna kanske mosar dem :eek: ;)
Kanske var på kattforum.se du svarat? :D

Ja det kanske det var :D
Jopp, tänkte mer på tyngden. En Devon kan nog springa ifrån en Britt rätt lätt, men om Britten (iaf med Abbies tyngd) lägger sig på Devonkissen så kanske den blir platt :eek: :p

Tänkte en gång i tiden skaffa mej en hund, en PUFF :d

Tyvärr så var det ingen som ville sälja en sådan valp till mej då mina katter var så mycket större än den blivande valpen att alla uppfödare, då i alla fall, var rädda att katterna skulle göra "mos" av den stackars valpen om dom la sej på den... :angel:

Min vännina fick för sej för sådär 10-15 år sedan att dom skulle skaffa en Chihuahua, bara för att kunna ropa när det kommit gäster:
XX, FLYTTA PÅ DEJ... JAG VET ATT DU SITTER PÅ HUNDEN :D :banana: :banana: :banana:

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
866
Senast: Svartkatt
·
Utrustning Min kära dam, en 7-årig PRE-korsning på ca 160 cm, är på träningsläger. Hon har verkligen börjat bli fin men då dyker dilemmat upp att...
Svar
6
· Visningar
993
Senast: Barret
·
Fritid Så, vi ska visst till Oslo alldeles strax. Kommer via E18 från Valdres. Förutsättningarna är att vi måste hitta en parkering till...
Svar
1
· Visningar
542
Senast: Brie
·
Katthälsa En kompis till mig hörde av sig nyss. Hennes britt ligger inlagd och veterinären vet inte riktigt vad som är fel. Fick tillåtelse att...
2
Svar
26
· Visningar
4 034
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar