Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt :confused: :D Finns det en katt i skinnet eller :angel: :love: :love: :D
Svar
11
· Visningar
1 112
Senast: palle
·
C
Övr. Katt :banana: Och har tagit nya bilder på honom, han är så go och fin! Han är ganska blyg och försiktig, har inte så bra självförtroende men...
Svar
11
· Visningar
1 047
Senast: Caltha
·
M
Övr. Katt Nu har jag äntligen fått hem min lilla kissekattunge. Min andra katt Yatzy var inte fullt lika nöjd som jag, men nu är vi allihopa...
Svar
2
· Visningar
615
Senast: mettla
·
Övr. Katt Kolla in dessa bilder på Felix jag hittade! Han ser ju helt galen ut...
Svar
6
· Visningar
819
Senast: Poppinella
·
Övr. Katt Vi har tre katter, varav två av dem har börjat slåss. De har aldrig varit bästisar, men det senaste halvåret har det bara blivit värre...
Svar
4
· Visningar
958
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Våran katt håller på att "riva" ut torrfodret, ett par stycken bitar i taget på golvet, med tassen och äter upp de där. Ibland äter hon...
Svar
7
· Visningar
1 075
Senast: cewe
·
Övr. Katt Blyertsteckning på min katt.
Svar
0
· Visningar
163
Senast: Elute
·
Övr. Katt Är det någon mer här som ska dit ? Ställa ut eller bara titta ? Har anmält 2 långhåriga Scottar :d :D
Svar
4
· Visningar
778
·
Övr. Katt Lille Ancho... Är nu en maffig hane (bilden är tagen i somras, 6 mån gammal, så tänk vilken gigant han lär vara nu) Och...
Svar
13
· Visningar
1 172
·
Övr. Katt http://www.youtube.com/watch?v=z9dbO6SV-Dg :rofl:
2
Svar
21
· Visningar
1 602
Senast: Busig
·
K
Övr. Katt Vad är det dummaste/roligaste/knäppaste du sett din katt göra? -- Vår gamla stallkatt var det mest dumdristiga jag träffat på fyra...
2
Svar
29
· Visningar
1 961
Senast: Sastra
·
Övr. Katt Är det verkligen bra för katterna att ha ätit upp en HEL fågel? :crazy:
Svar
4
· Visningar
816
Senast: Vira
·
M
Övr. Katt för en dryg månad sen gick min hund bort i nån slags sjukdom som gjorde att hon inte kunde stå, inte äta eller nåt. efter det vägrade...
Svar
9
· Visningar
901
Senast: Heulwen
·
C
Övr. Katt Jepp så är det faktiskt! Vi ska kolla på kissemiss imorgon, börjar bli för ensamt nu.. :( men ska inte bestämma något än bara kanske...
Svar
12
· Visningar
886
Senast: Caltha
·
Övr. Katt Är jag pjoskig? I fredags när jag kom till min kompis var det en katt i trappuppgången. Klockan var efter 2 på natten, jag skickade...
Svar
1
· Visningar
876
Senast: Mitrolle
·
Övr. Katt Vad gör man med en katt som har bullemi?Hon har fri tillgång på iams torrfoder, sen får hon blötmat morgon/kväll. Hon äter bra av...
Svar
2
· Visningar
830
Senast: mandalaki
·
F
Övr. Katt mina kissar är frussna! (cornish rex) de behöver ha tröja när de ska ut och åka. de vill jättegärna vara med, men tycker att det börjar...
Svar
5
· Visningar
3 990
Senast: simpe
·
Övr. Katt Sitter nu kattvakt i tre veckor åt min styvpappas katt. Har här hemma 4 st kisar redan, å de går ju som vanligt runt å fräser lite åt...
Svar
6
· Visningar
1 273
Övr. Katt åh...kan det inte vara jan -07 snart?:bump: Längtar efter min nya tjejja!:love: Hälsar på pappa... :love: :love: :love:
Svar
6
· Visningar
656
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Är det bara att bege sej ut på utställningar eller hur gör man egentligen? Jag har kommit på att det kanske är dags att skaffa en...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 538
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar