Sv: Hjälp!!

ja det finns ju alltid träd i tyskland (gräset är grönare på andra sidan? :angel: )
Men jag skulle vilja ha ett Nu Nu Nu ;)

Vad ni är snälla! Inte nog med att ni hjälpe rmig bestämma, ni hjälper mig att spara 400 kronor också :bow: :bump:

Det undre trädet har ganska små "håvar", kan ju vara bra att tänka på om man har stora katter.

Ja, korgarna är jag inte så imponerad av alls. Iofs tror jag inte att hårbollarna är det heller. Däremot tycker jag iofs att den "klädda" stolpen förstör lite, jag behöver så mycket klösmöjligheter som möjligt.

Stora katter... :p Ja, det är ju inga småsaker jag har direkt :angel:

Liknande trådar

Övr. Katt Hallå på er! Av en slump så hittade jag till Bukefalos och kände vilken jackpott! Ni kanske kan hjälpa mig. Är i grunden egentligen en...
Svar
6
· Visningar
535
Senast: Blyger
·
Övr. Katt På sorglig och förekommen anledning hänger jag just nu mycket i FB-grupper där man kan efterlysa försvunna katter, både den grupp som är...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
3 590
Senast: Capybara
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
795
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 481
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ratsit
  • Störiga saker vi stör oss på, del 36.
  • 🎄Jul 2024🎄

Hund, Katt, Andra Djur