Läskigt sår..

Sv: Läskigt sår..

Undrar jag med, hoppas ni åkt till veterinären och kollat upp detta.

Jag har försökt övertala min pappa att ta honom till vet. men det går inte så bra pengafronten är inte så hög tydligen... Nu har han gått inne med tratt hela dagen igår och idag och såren har blivit mindre. Så jag ska höra med honom igen när han kommer hem och säga att det kan vara skabb..

Jag tycker att du ska ta & berätta för din pappa att en katt faktiskt är en levande varelse som känner smärta & blir sjuk på samma sätt som en människa... Hoppas verkligen att han tänker om så att du får ta katten till veterinären.

Oj, sorry att jag inte skrivit, glömde bort denna tråden. Japp, vi tog honom till vet. nån dag senare, och det var foderallergi. Så det var skönt att det inte var något värre.

Dock har han skrapat upp sin nos nu precis när såren läkkt!

Ok, men det var ju skönt att det inte var någon "sjukdom" som smittar osv. :)
Har själv en kliare hemma nu, hon håller på o kliar där hon är rakad efter operationen. Så här kläs det på strumpor, hon tar av sig, jag klär på, hon klär av. Suck. Tratt kan hon inte ha eftersom hon är opererad på halsen där tratten sitter i såna fall.

Jaa! Det var jätteskönt, eftersom det är ganska många katter här omkring. Vore inte skoj om fler fick det, eller om nån var smittbärare och inte fick vård.

Oh, det är inte roligt, dom är verkligen mästare på att få av sig saker. Stackars katten.

Min ser ut som han har hitlermustasch!

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 610
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 934
Senast: __sofia__
·
Övr. Katt Jag har två katter som kan gå in och ut som dom vill till en stor inhägnad del av tomten. Inne har dom två kattlådor som inte används...
Svar
13
· Visningar
5 447
Senast: Dopy
·
Övr. Katt Hej, Jag ska på söndag för första gången åka tåg med 2 katter (ca 2 år gamla) själv. Den ena katten har åkt förut, och är numera rätt...
2
Svar
25
· Visningar
7 787
Senast: Nakeri
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar