Åka tåg med katter

Det råkar min uppfödarkompis ut för jätteofta. Folk gnäller över att hon har katter i djurvagnen för de är minsann allergiska O_o

Jag gillar mina sherpa väskor mycket av många anledningar men det är en av dem. Folk fattar öht inte att man har en katt med sig 😎 👍

Å min uppfödarkollega har just en sherpaväska.

de finns ju iof i olika modeller 👍

Tråkigt oavsett att så många har så trista upplevelser 😔 Ffa om folk gnäller när de sitter i djurvagn. Då hade jag faktiskt själv vänligt men högst tydligt påtalat att de är ute och cyklar. Om de sura minerna /kommentarerna ändå fortsatt hade jag nog kontaktat tågpersonalen som kan förtydliga vad som gäller.

Tack och lov har jag aldrig behövt det trots mycket resande - det är jag väldigt tacksam för . Både jag och mina katter har trots mycket resande aldrig råkat ut för såna tråkigheter 😄

Senast ändrad:
Tack för alla tips! Hittills går det prima

Bifogade filer

• CEBD8EDB-4641-45A1-88AF-40343FBF5A43.webp
    CEBD8EDB-4641-45A1-88AF-40343FBF5A43.webp
    121,8 KB · Visningar: 114

Liknande trådar

Katthälsa Vi har veterinär tid nästa vecka. Var lite fullbokat den här veckan. Lite bakgrund. Vi har en kastrerad hankatt på sex år hemma. Han...
Svar
15
· Visningar
1 878
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 769
Senast: Juli0a
·
Katthälsa Ska inom den närmsta framtiden åka och hälsa på familjen och måste då ta med mig katterna. De är syskon och känner varandra väl. De är...
2 3
Svar
53
· Visningar
6 403
Senast: mackan
·
Katthälsa Mina tre huskatter och jag ska förhoppningsvis på nya äventyr tillsammans, då jag kommit in på en utbildning i England till hösten. Igår...
Svar
16
· Visningar
5 553
Senast: Millz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Pusseltråden
  • Läppcerat?
  • Vad gör vi? Del CCVI

Hund, Katt, Andra Djur