Ja, mina blev fiender men det var inget särskilt som utlöste det, det gick gradvis under några år.
Aha, ja det är ju en annan sak.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, mina blev fiender men det var inget särskilt som utlöste det, det gick gradvis under några år.
Hmmm jo det kanske skulle gå.. Någon slags kartong borde ju kunna tejpas upp?
Hmmm jo det kanske skulle gå.. Någon slags kartong borde ju kunna tejpas upp?
Jag har en bur (eller väska då) från Sturdi som är delbar. Dom är inte billiga, men riktigt bra. Kolla Sturdi divided.
Ah, bra tips! Det löser ju alla mina problem.
Jag har en bur (eller väska då) från Sturdi som är delbar. Dom är inte billiga, men riktigt bra. Kolla Sturdi divided.
Alltså vilken kanongrej! En sådan ska jag skaffa, stort tack för tipset!
Ja, dom är bra. Dock små, så ta största. Så lite
När jag googlade fanns de bara i två storlekar, en ”XL” för katter och små hundar och en XXL för större hundar Hittade även en film på youtube där en tjej packar upp väskan medans katterna (rätt stora katter) själva vill prova den osv - superbra att se .
Verkligen toppentips som sagt så tack igen jag har haft Sherpa bag till mina tidigare katter alla år och de är ju bra men att just kunna ha EN väska med divider om man ffa ska flyga är ju verkligen toppen !
När jag googlade fanns de bara i två storlekar, en ”XL” för katter och små hundar och en XXL för större hundar Hittade även en film på youtube där en tjej packar upp väskan medans katterna (rätt stora katter) själva vill prova den osv - superbra att se .
Verkligen toppentips som sagt så tack igen jag har haft Sherpa bag till mina tidigare katter alla år och de är ju bra men att just kunna ha EN väska med divider om man ffa ska flyga är ju verkligen toppen !
Men åh, var hittade du XXL? Tyckte precis som du att modellen verkade käck men efter att jag såg filmen som även du nämner, så kändes inte XL som att den skulle vara tillräckligt rymlig för mina
@Frokennordberg @MissFideli hm,
XL divided har måtten 41H 31W och 51D cm.
vet inte vart jag fick XXL ifrån - det är XL som är för små hundar/katter. Lite större än dina mått?
+ @mackan
Har nån av er flugit med XL? L verkar ju vara pyttigt men XL är för stort för typ samtliga inrikesbolag. Går XL att "knyckla ihop" så det passar måtten om de kommer för att mäta?
Kan inte du ta med en tom väska som handbagage och när planet har lyft sära på dom då? På så sätt blir det inte för trångt för länge. Såg en kvinna på flyget göra det med sina katter, men då var resan nästan 5 timmar med mellanlandning. Katterna vara bara tillsammans i buren genom kontrollen.