Katt nummer två. R.I.P

Sv: Katt nummer två. R.I.P

*Knapplån*
Det är inte så mycket att debatera i våra katters fall. Vi har katter som jägare och husdjur. Vi vägrar stänga in våra katter om det inte finns en bra anledning till det. Vi är säkert jättehemska kattägare, verkligen, det är ju därför alla våra katter alltid har avgudat oss och blir jätteledsna om vi lämnar dom ensamma över en helg tex med kattvakt :smirk:

Det har jag väl ändå inte sagt?
Jag däremot vägrar släppa ut min katt om det inte finns god anledning till det, alltså perfekta förhållanden för det.. och då under min uppsikt ;)
Men det är ju bara jag, jag säger inte att det är fel. Men jag skulle tycka det var onödigt att få sina vänner dödade :(

Missade knapplånet ;)

nej det var som sagt ett knapplån, men det är lite skillnad på våra katter också. våra är jägare som sagt

Jao, det är ju alla katter naturligt ;) Min katt är också en jägare, likaså min hund..
Spelar ingen roll om jag skulle ha en "gratiskatt" i stället för min för 6000.. jag hade inte haft den ute i alla fall.. men det är ju upp till var och en :)

Liknande trådar

Övr. Katt Tänkte bara klottra ner lite för att få skriva av mej lite.. Nu är det så att min katt har varit på rymmen i en vecka, och inte synts...
Svar
15
· Visningar
2 115
Senast: mollyphlox
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama