Kolla in min nya kompanjon

Sv: Kolla in min nya kompanjon

Åh vad söt :love: Vill ha!!

Jag får dock vänta tills den dag jag flyttar hem igen eller nåt, svårt att få någon som passar den om jag ska bort eller om jag får jobb långt bort... :(

Åh vad underbart söt! :love:
Men Sigge heter ju min ena häst, men din Sigge ser ut att vara något mindre :D

my god!! jag har sett måååånga kattungar i mina dar men den där klår nog alla!! skitsöt!!:love:

vad söt.. :love: jag försöker tjata till mig att jag ska få köpa en katt:(

vad är det för ras?

Åh vad söt :love: Vill ha!!

Jag får dock vänta tills den dag jag flyttar hem igen eller nåt, svårt att få någon som passar den om jag ska bort eller om jag får jobb långt bort... :(

Skaffa en bur och ta med dig katten?!
Jag reser med mina två sötbollar. De gillar att åka buss men de vill helst ha egna säten :love:
Sålänge man inte reser extremt ofta så är det nog ingen fara. Däremot gillar inte mamma och pappas katt mina två sötnosar, men hon gillar inte någon annan katt så det går ändå. Hon skadar dem inte, bara fräser och morrar åt dem och slår dem lite i huvudet :angel:

Kanonsöt! :love:
men han ser lite väl ung ut för att ha lämnat sin mamma, hur gammal är han? Vissa är ju väldigt små även vid 12 veckors ålder förstås...

Han är bara 7 veckor, egentligen för ungt men ja. Morsan lämnade han
när han var tre veckor men han verkar glad ändå ;)

Han är bara 7 veckor, egentligen för ungt men ja. Morsan lämnade han
när han var tre veckor men han verkar glad ändå ;)

Trots att hans mamma lämnade honom så bör han växa upp med andra kattungar så att han lär sig kattbeteende. Det finns risk för beteendestörningar annars..
Vad åt han när hans mamma lämnade honom?

saaaaaaaaaaaaaaa söt ju!:love: :love: :love: älskar katter, saknar mina sötisar hemma.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, I förra veckan hittade vi vår fina hankatt Sigge påkörd i skogen. Då hade han legat och tryckt i 6 dagar. Vi åkte direkt till...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 101
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
866
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Hej! Jag var hos min vetrinär häromdagen för en hälsokontroll på min katt Zorro för jag tyckte han visade tecken på att inte må bra. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 138
Senast: Shilton
·
Katthälsa Jag har observerat att vår lilla tjej på snart 2 år (12e sept) har som små nervryckningar i bakbenen när hon vilar ibland. När jag har...
Svar
5
· Visningar
598
Senast: Asko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama