Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Han bara kom till stallet en dag och var hungrig och ensam och ville vara hos mig (jag drar till mig katter..).
Han hade nog gått i skogen väldigt länge, hans halsband hade blivit jättetight och hans kropp var stenhård av muskler. Han är väldigt speciell, följer mig som en hund.
Precis kommit hem från vet., var tvungen att åka hem för jag höll på att svimma och spydde, jag är helt sjuk av oro.. Bara gråter hela tiden....
Han hade ingen aning om vad det kunne vara,men tagit blodprover och nu ligger han på kliniken och får vätska. Ska ned och hämta honom sen. Älskade Tusen....
Stackars dig och missen!
Jag var själv uppe med min hund inatt efter att hon halkat då hon hoppade ner från sängen i mörkret. Jag befarade någon nervskada eller diskbråck hos henne med. Då hon inte kunde gå ordentligt och kutade med ryggen. Jag blev så orolig, bara skakade och försökte hålla mig från att gråta.
Men jag ringde jour-veterinären och de bad mig avvakta tills idag. De trodde hon sträckt sig. Och idag är hon sig själv igen. Springer runt som en tok och busar.
Hoppas du och Tusen också har sån tur!
Många kramar och styrka till er båda!
Vet. ringde precis, sa att blodproven visade förhöjde urin-nånting värden. Akuta njurproblem alltså. Så han skulle försöka behandla för det. Hoppas hoppas att det är det som är fel och att det går att bota!! Ska hämta honom kl 17.
Eh.. ok? Tyckte du att det var så himla viktigt att få med i den här tråden? Centaur är ledsen och du bara måååste inflika det där?
Jag tror Centaur är medveten om det. Alla med en IQ på normal nivå vet nog det. Frågan är väl hur kul det är att vara innekatt om man jämför med att få vara ute? Antagligen skulle Centaurs katt få vara ute om han kunde se bättre. Antagligen var det därför hon skrev som hon gjorde. Det var väl ändå inte så svårt att förstå?
hemskt när ens älskade djur blir sjuka, vet hur det känns, min kisse var jusst njursjuk Om jag ska ge lite dåliga nyheter så går iaf njursvikt inte att bota men man kan hejda sjukdomen med specialkost med mindre protein! Vilket förlängde livet på min kisse och gjorde henne mycket piggare och friskare.
Om du undrar något om njursjukdomar och ffö njursvikt är det bara att pma mig, då jag kan lite om sjukdomen och olika foder då jag hade en njursjuk katt i flera år, och svarar gärna på frågor om det.
Tröst och styrkekramar till dig och Tusen!
kram
Kropp & Själ Sista dagen för Oct/Nov! Fick inte det pb:t jag helst ville ha i mark på 92,5 kg x 3, blev bara x 2 (ändå pb).
Fick till ett par reps-pb...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.