Snälla....

Sv: Snälla....

HALLÅ ! har nu lästa hela tråden och så här kan den ju inte sluta:cry: :cry: :cry:
Fortsättning krävs:bow: :bow:

Hoppas iallafall att allt gått bra sänder massor av krya på kramar eller tröstkramar vem vet :confused: :cry:

Han är mkt bättre nu! :) Fortfarande vinglig och han har svårt att höra vart jag är om jag ropar på honom. Men han är nöjd och glad, äter och spinner. Så det ska nog gå bra!

Då verkar det ju som det mest kritiska är över och det bara kan gå bättre. Skönt att höra! :)

ÅHHH vad skönt att höra. Hoppas han blir riktigt pigg och kry snart.

Kram

Liknande trådar

Övr. Katt Jag är på gång att för första gången köpa en raskatt, efter att i många år haft bondkatter eller blandraser ❤️ Har jag förstått rätt...
Svar
4
· Visningar
459
Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
682
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 592
Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 853

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka