utställning

Sv: utställning

Nej, han fick ju tyvärr inte certet då eftersom den andra hanen slog honom (och därför fick certet). Men han skulle ju kunnat få det annars i alla fall. ;)

Tack! Om det inte var Cirrus i min famn så var det nog någon av de här två sötnosarna:

FIN*Mirandos Darkest Light, Demi, 7 månader

IMG_2887.jpg

eller S*Katrinelunds Chantelle, 4,5 månader

IMG_2941.jpg

De ägs av min honas uppfödare, och eftersom hon hade tre katter som det gick väldigt bra för så behövde hon lite bärhjälp för att få fram alla till domaren på samma gång. Och inte tackade jag nej till den äran, de är helt underbara båda två!! :love: Fantastiskt vackra och lovande, och du skulle känna på den pälsen. :)

/Erica

Sv: utställning

Ja visst är hon! :love: Hon blev NOM båda dagarna, verkligen jättevacker. Och på söndagen var det verkligen inte dålig konkurrens om NOM:et så det var en riktig bragd!

Såhär söt är hon hemma!

demi12.jpg

/Erica

Liknande trådar

Övr. Katt Jag är på gång att för första gången köpa en raskatt, efter att i många år haft bondkatter eller blandraser ❤️ Har jag förstått rätt...
Svar
4
· Visningar
459
Katthälsa Hoppas på tips, tankar och idéer. Uppgiven då vår ena katt inte har synts till sedan natten till den 19e oktober :( Hon är en katt som...
2
Svar
37
· Visningar
2 895
Senast: Frida.G
·
Övr. Katt Nu är det dags igen! För varje digitalt deltagande skänker Agria 10sek till katthem. Ska ni vara med? :) Jag tänker filma Kim imorgon...
Svar
2
· Visningar
204
Senast: Glimra
·
Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
682

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka