Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Hur kan jag jobba med konditionsträning när jag själv inte klarar att springa eller cykla? Promenader i rask takt ger en bra... 2
Svar
31
· Visningar
2 939
Senast: Jadzia
·
Hundavel & Ras Hej :) Undrar lite vad dessa saker menas .. Är en hund reggad i club pedigree och kan man regga den i skk och få stamtavla på valpar...
Svar
3
· Visningar
795
Senast: Pigan
·
Hundhälsa Hej nu börjar det bli varmt ute och våran hund Attjo som han heter han är en lagotto och har mycket tjock blir lätt varm ute när det är...
Svar
13
· Visningar
1 162
Senast: annie_cool
·
Övr. Hund Jag har tänkt åka och kika på en agilitytävling imorgon och funderar hur jag ska räkna ut vilken tid jag behöver vara där. Första...
Svar
4
· Visningar
2 492
Senast: Belethien
·
Övr. Hund Jag och mamma anmälde oss till valpkurs med valpen. Jag är medlem via hundungdom. Själva kursen kostar 500kr vilket är rimligt. Men sen...
Svar
16
· Visningar
1 734
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Hailee blir 11år i höst... Jag sa i vintras att jag inte kommer utsätta henne för en vinter till. Hon har lite pålagringar i haserna och...
Svar
4
· Visningar
833
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa 7 år gammal omplacering som tydligen skäller och ylar när hon är ensam hemma. Hon har inte varit det i nån större utsträckning sen hon...
Svar
9
· Visningar
963
Senast: Grana
·
Övr. Hund Efter vi började med färskfoder så har hon blivit riktigt fin i pälsen och bra andedräkt. Ångrar verkligen inte att vi bytte till...
Svar
6
· Visningar
847
Senast: MinIan
·
Hundhälsa Hur gör man när förnuftet säger en sak och känslan en annan? Kort historik: schäferhane 4,5 år bott hos oss sen han va 18 månader... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 902
Hundhälsa Jag undrar lite om någon har varit med om något liknande. Min pudeltik har haft de typiska symptomen för noskvalster, dvs... 2
Svar
20
· Visningar
27 522
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Gillar verkligen tråden som ligger på häst, tycker vi behöver en här med! Posta bilder på hundar som kanske har en otypisk färg för... 4 5 6
Svar
114
· Visningar
29 439
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Jag ska kolla på en hund i veckan! :bump: Men hur gör man? När man kollar på häst provrider man ju, ska man provpromenera med hunden... 2
Svar
22
· Visningar
2 163
Senast: Guldaskig
·
Övr. Hund Har fått upp ögonen för rapport! Verkar både bra och roligt för hund och förarna. Har en 4 årig Parson Russell tik och en 5,5 månaders...
Svar
2
· Visningar
789
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Ila har slitit sönder trampdynorna på båda framtassarna. Det är inte särskilt djupt, ser ut att vara översta lagret som är nedslitet...
Svar
14
· Visningar
8 171
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Hej! Lillen är nu 6,5 månad och har börjat tappa tänder. Han tar tappat några stora tänder längst in men inte "huggtänderna". Dom vassa...
Svar
18
· Visningar
8 278
Senast: Singoalla
·
Övr. Hund Och färger http://www.reshareworthy.com/33-dogs-with-unique-coats/#vSRlY6YStJEogI8a.01
Svar
6
· Visningar
4 720
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Eftersom min hund i helgen blev utställningschampion så tänker jag köpa ett nytt, snyggt halsband till henne men jag vet inte vilket jag...
Svar
11
· Visningar
1 084
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Hej Som rubriken lyder, vad passar staffen till mest? Dvs tränings syfte. Har en 15 mån staffetik som jag håller på o provar mig fram...
Svar
6
· Visningar
709
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Kör just nu med Bravo men funderar på att byta över till Fodax. Har dock en del frågor som förmodligen egentligen skulle ställas direkt...
Svar
16
· Visningar
2 577
Senast: Och_Aye
·
Övr. Hund Vi ska hämta Idefix imorgon:banana:. Uppfödaren har sagt att till havaneser ( bichon havanais) ska man aldrig ha sele pga ngt med...
Svar
17
· Visningar
7 291
Senast: Wingates
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Resa när man har hund?
  • Valp 2025