Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa The Little Shit (aka Diva) har just atit ett stort hal i en persisk matta. :rage: Inte bara sorjer jag mattan som var mammas, men hon...
Svar
17
· Visningar
1 890
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa På facebook länkas det ibland en blogg angående det strikta ägaransvaret och en text om att ägaransvaret inte gäller om man släpper ihop...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
9 255
Hundhälsa Jag har haft valpplaner under en längre tid nu och har äntligen hittat en uppfödare och kombination som känns rätt. Äntligen så kommer...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
9 381
Senast: Viva
·
Hundhälsa Jag har två tikar som inte alltid fungerar ihop. Nu har en ena, min tävlingshund, förmodligen fått en skada i bicepssenan eller i...
Svar
14
· Visningar
1 364
Senast: Belethien
·
Övr. Hund Liknande trådar finns på flera av de andra inriktningarna här på forumet och jag har saknat den här på hund länge. En tråd där vi kan...
6 7 8
Svar
155
· Visningar
16 151
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Jag ska på utbildning i Boden hela April och början av Maj och min kärlek och bästa vän ska såklart följa med. Så, nu undrar jag om...
2
Svar
34
· Visningar
3 136
Senast: Illiana
·
Hundhälsa Jag har en liten uteplats vid min lägenhet som jag skulle vilja göra iordning så min hund kan vara med där ute i sommar. Ska sätta upp...
Svar
4
· Visningar
5 042
Hundhälsa Nu bor det ju en tjej hemma hos oss, hon kommer börja löpa om någon månad och vi vill INTE ha några valpar. Men eftersom jag hoppas en...
Svar
8
· Visningar
11 614
Senast: Belethien
·
Hundavel & Ras Om en uppfödare lämnar en valp till fodervärd med rätt att ta en kull senare, men detta av någon anledning inte sker - vad händer då...
Svar
2
· Visningar
569
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund och hon fattas mig. Hon fattas mig så det skär i bröstet. Min fina lilla Smulan :love:
Svar
2
· Visningar
679
Senast: Artline
·
Hundhälsa Jag har en tik som blev kastrerad när hon var 1 1/2 år p.g.a Pyo . Hon är idag 5 år gammal och hon läcker urin och har fått propaline...
2
Svar
25
· Visningar
6 391
Senast: Mathilda77
·
Hundhälsa Min hund fick ett ganska djupt skärsår i veckan. huden hade fläkt upp sig med hudflikar, men det var inte jättestort, 2 cm i längd...
Svar
12
· Visningar
3 579
Senast: Digbil
·
Hundhälsa Grannens katt-fan kom farande ur en buske i morse och attackerade min kopplade 10-veckorsvalp. Nu ser jag att han har en skada i ögat...
2
Svar
28
· Visningar
4 091
Senast: Mia_R
·
Hundhälsa Funderat på att försäkra min 9 åriga chihuahua. Har övertagit henne succesivt sne ett par år från tidigare ägare, men hon har inte haft...
2
Svar
23
· Visningar
3 512
Senast: Zoya
·
Hundavel & Ras Ja, nu ska jag snart själv bli ägare till en Jaktgolden och är så spänd på denna nya värld som jag nu ska inta med apportering, jakt...
2
Svar
37
· Visningar
3 086
Senast: pumah
·
Övr. Hund ... som ens ÖVERVÄGER en hund till i detta läge? Alltså, en hund till har vi pratat jättemycket om, och vill gärna ha framöver eftersom...
Svar
18
· Visningar
1 346
Senast: Skugga
·
Hundhälsa Vi har en liten engelsk toy terrier. Den fäller typ ingen päls, eftersom den knappt har nån, hihi.. Vi går nu i soffköpstankar och...
Svar
9
· Visningar
1 891
Övr. Hund Hoppas att jag finner svar här inne på bukefalos och att någon snäll hundmänniska kan hjälpa mig. Det är så att jag har tränat...
Svar
3
· Visningar
888
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Har du/ni adopterat hundar från hundstallet eller liknande? Berätta gärna om hur det gick/hur det går och vad det var för hund du/ni...
Svar
6
· Visningar
2 072
Senast: Migo
·
Hundhälsa Blir så trött på min hund och allting, någon som varit med om STÄNDIGT återkommande ögoninfektioner/inflammationer? Man läker ut, det...
2
Svar
26
· Visningar
6 349
Senast: skuggi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30