Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Skrev för några veckor sedan om vår lille DSG på 8 mån som börjat matvägra på KLASS. http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=1222264...
Svar
4
· Visningar
801
Senast: martha
·
Övr. Hund Letar ett torrfoder att ha som träningsgodis. Jag vill ha så hög kötthalt som möjligt, småååå bitar, spannmålsfritt. Gör inget om det är...
Svar
12
· Visningar
1 371
Senast: Springer
·
Hundavel & Ras Jag har haft min prins i 3 år snart och som ägare är han naturligtvis den bästa i världen. (Det får han nog höra varje 10:e minut). Hur...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
7 314
Senast: tesora
·
Övr. Hund Jag skulle vilja ha lite bra tips på lite nya lekar som jag kan leka med min 14 veckors valp, som inte inkluderar att kampa eller kasta...
Svar
9
· Visningar
1 098
Senast: Dana
·
Hundavel & Ras Några av mina valpköpare med tre tikar som bor på egen gård på landet har problem med en grannes hanhund som rymmer till dom hela tiden...
Svar
12
· Visningar
3 502
Senast: Mitra
·
Hundhälsa Vår valp (17 v) har gått med två tänder i dubbel uppsättning nu i några dagar. Dvs mjölktanden sitter fast trots att den permanenta...
Svar
4
· Visningar
12 689
Senast: Belethien
·
Hundavel & Ras Hej! Har ni kanske lust att hjälpa även mig på traven? Av olika anledningar har vi kommit fram till att att en liten/mindre hund...
Svar
15
· Visningar
2 123
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Behöver råd! Igår reste jag och min 1 årstik tåg, en resa som tar några timmar. Detta var min hunds första tågresa och hon blev stressad...
Svar
5
· Visningar
19 420
Senast: Pegasus63
·
Övr. Hund Har precis blivit med liten valp. Det stora schäfern jag har måste ju fortfarande ut och gå så jag har lite problem ;) nån sån har nått...
Svar
8
· Visningar
2 759
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Sen jag flyttade in till stan har min dvärgpinscher Ellie blivit väldigt lydig och har henne lös väldigt mycket. I parker, vid stranden...
Svar
7
· Visningar
1 128
·
Övr. Hund Hur fungerar det om det om det skett en tjuvparning? Är det två sprutor dom skall ha? Några biverkningar? Skall ringa veterinären...
Svar
16
· Visningar
1 968
Hundhälsa Hej! Hoppas ni står ut med en till tråd om Bruce. Har ingen hundkunnig i min närhet så ni är guld värda för mig :o 1. Bruce är nu...
Svar
9
· Visningar
1 471
Senast: jerseyko
·
Hundhälsa Köpte en korv i djuraffären igår för det var extra pris. 10 kr styck. Vom korv på 500 g. Hundarna älskar de. Har blandat i de i deras...
Svar
12
· Visningar
5 419
Övr. Hund du använder när du pratar med din/a hund/ar? :)
2 3
Svar
44
· Visningar
2 937
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Jag har en kombi och har rejäla krocktestade dörrar bak. Jag har två hundar varav den ena blir väldigt stressad av att åka bil. Det...
Svar
5
· Visningar
2 505
Senast: Taxilock
·
Övr. Hund Behöver inspiration till Operation: "utegym i hundgården". Har ni några förslag på hinder som går att bygga med stockar/kubbar/stammar i...
Svar
5
· Visningar
1 112
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Har bokat in Jääkäri på en utställning hahaha Vad tror ni blir han utkastad och förnedrad utan sin 2.a
2
Svar
25
· Visningar
5 762
Senast: MiniLi
·
  • Låst
Övr. Hund Vet inte vart tråden skulle ligga, är ju egentligen inte en hundfråga men det handlar ju ändå om hundar. Mod får gärna flytta den rätt...
2 3
Svar
55
· Visningar
8 669
Senast: lillebill
·
Övr. Hund Vet inte om det finns någon tråd om detta. Men är intresserad av att höra om det finns några här. :)
Svar
8
· Visningar
1 484
Hundhälsa Antal deciliter och/eller gram, vatten i eller inte? Min gamla hane är rätt så matfixerad och blir lätt tjock, så han äter ett foder...
2
Svar
29
· Visningar
2 318
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar