Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund och jag är sjukt nervös för typ allt Att han ska krångla, bita trim-tjejen eller se fullständigt hemsk ut efteråt :nailbiting: Kommer...
Svar
11
· Visningar
1 312
Senast: cewe
·
Övr. Hund Jag sitter och spånar på om man skulle kunna köpa/ göra en ramp som hunden kan gå upp själv i hytten på en lastbil. Jag jobbar uppe i...
Svar
3
· Visningar
2 409
Senast: Lena_B
·
Hundavel & Ras Hur ser era valplådor ut? Jag vet om att det finns några uppfödare här ju.. Inför den kommande kullen ska jag bygga ny valplåda, då den...
Svar
3
· Visningar
2 661
Senast: Belethien
·
Hundhälsa Sedan var vi utställning i Juli. Då var han 7månader. På morgonen fanns kulorna där men när vi kommit fram till domaren var dom borta...
Svar
3
· Visningar
868
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Min lilla skrutta tycks ha hittat sin rost i dag. :p Jag har sagt att jag har hunden som inte alls skaller. Hon gnaller och det har...
Svar
0
· Visningar
784
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Hur ser det ut när knät hoppar ur led, är det ens möjligt att se på en långhårig hund? Har ju fått diagnosen PL på min hund och gått på...
Svar
3
· Visningar
6 154
Senast: aneeette
·
Hundhälsa Hej! Min hund har nu fått anaplasma för 2a gången i hans liv. Fick det första gången förra sommaren då han var valp och insjuknade igen...
Svar
1
· Visningar
565
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Vår Ture är en riktig grävare och bökare så nosen ser ut därefter. Kan man smörja in den med något?
Svar
4
· Visningar
1 540
Senast: Bison
·
Övr. Hund Hej! En valpfråga: vi har sovrummen på tredje våningen. Entredörrar t huset finns på entreplan och i källaren. Källaren är inredd som...
Svar
11
· Visningar
3 363
Senast: Bubble
·
Hundhälsa Vi har precis flyttat till ett hus med en ganska brant trappa. Inte jättebrant, men ingen man galopperar nerför direkt. Och hönsmatte...
Svar
6
· Visningar
1 404
Senast: Grazing
·
Hundhälsa Min dräktiga tik på dygn 49 idag mår inte bra. Imorse vid 5 började hon kräkas, bara vatten och slem. Gjort det ca 1-2ggr/timmen fram...
Svar
7
· Visningar
9 051
Senast: chiara
·
Hundavel & Ras Efter flera års funderingar söker jag HJÄÄÄÄÄÄÄÄLP! Grundtanken med aveln är exteriört korrekta hundar med bra temperament och stor... 2
Svar
35
· Visningar
6 301
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Hej! Vi har efter mycket funderande och övervägande kommit fram till att det är en hund som saknas i våran familj;). Nu står vi här med... 2
Svar
26
· Visningar
5 089
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Ailu är försvunnen. Han slet sönder kopplet inatt och stack, förmodligen efter något bara han vet. Han stack ner mot älvkanten, jag... 2
Svar
38
· Visningar
2 935
Senast: fryckan
·
Övr. Hund Jag har varit i helgen varit i stan med min hund, och tänkte på det där med hanhundar som kissar och markerar... Själv har jag aldrig... 2
Svar
23
· Visningar
2 574
Senast: Belethien
·
Övr. Hund Letar efter en braoch säker bilbur till mina små hundar. Har halvkombi med hög kant bak så måste vara en bur med upphöjd dörr eller vad... 2
Svar
21
· Visningar
2 753
Senast: Bison
·
Övr. Hund Oj, råkade bestämma igår att denna ska flytta hem till oss i sommar. Det är en liten tik och namnet ska helst börja på D men även andra...
Svar
8
· Visningar
1 303
Senast: canine
·
Övr. Hund Jag är nybörjare på personspår men har två intresserade hundar. Unghunden har fått gå en del godis/aktiveringsspår och igår lade jag in...
Svar
7
· Visningar
1 242
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Sist jag var igång med tävlandet fanns inte de här championaten, men har jag tolkat det rätt att det "enda" som krävs är 3 certifikat i...
Svar
7
· Visningar
2 160
Senast: Aroma
·
Hundhälsa Kan man det? Vi har en nära granne som har rävåtel på gården för att skjuta bort rödräv. ( på uppdrag av länsstyrelsen) Den här platsen... 2
Svar
23
· Visningar
3 395
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hage
  • Hagstolpar