Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag skulle vilja förnya min utställningsgarderob med nånting snyggt, men det ska ju matcha och jag har nog inte varken tid eller lust...
2
Svar
27
· Visningar
4 372
Senast: AraSlei
·
  • Låst
Övr. Hund Ila och jag har tankar på att veckorpendla till Västervik då jag ev är aktuell för en tjänst där efter examen. Jag vet typ ingenting om...
Svar
3
· Visningar
701
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Ett nytt hundprogram som trots sitt extremt amerikaniserade upplägg verkar riktigt bra. En kille som tar hem en Shelterhund och...
Svar
4
· Visningar
1 391
Hundhälsa I ett tredje ben dessutom... Just nu går vi på rehab för att stärka musklerna runt det knä som luxerar och sista veckorna har det...
Svar
1
· Visningar
834
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Vad gör ni med bajset när hunden bajsar på tomten? Jag plockar upp i hundbajspåsar och slänger i soptunnan men det känns fel, det borde...
Svar
14
· Visningar
2 808
Senast: HannaZ
·
Övr. Hund I maj ska jag på vår första utställning med Ture. Det är en inof och rasen är Petit Brabancon. Hur går det till? När ska jag vara...
Svar
8
· Visningar
1 135
Senast: Bison
·
Hundhälsa Har en liten DSG-kille på drygt 7 månader, en sprallig, glad och trevlig krabat som gillar att mysa och hitta på bus. Allt frid och...
2
Svar
22
· Visningar
3 345
Senast: GardenAngel
·
Hundhälsa Vi har en Parson Russel terrier på två år som ofta ligger och skakar här hemma. Han skakar liksom till då och då, även när han ligger...
Svar
5
· Visningar
4 417
Senast: Skogstroll
·
Hundhälsa Jag håller på att sätta mig in lite i fodervärlden och lära mig mer om hundarnas näringsbehov - det är en djungel! Just denna frågan är...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
12 922
Senast: DeadSerious
·
Övr. Hund Var och köpte en grej i ett jobbärende idag, parkerade några 100 meter från affären och på vägen dit sitter en hund bunden i en stolpe...
2
Svar
22
· Visningar
3 047
Senast: Grana
·
Övr. Hund Jag har pratat en del med en Svensk kompis om Mallar och jag har nu en generell fraga hur ni ser en Malle. For att generalesera, hur ser...
2
Svar
20
· Visningar
2 642
Senast: Lona
·
Hundhälsa Sen jag fick ta bort min hund för ett par månader sen (pga hudproblem) har jag varit på jakt efter en lite äldre omplacering, en tik som...
2
Svar
20
· Visningar
2 597
Senast: Dino
·
Hundhälsa Någon med erfarenhet av att titthålsoperera bort detta? Ålder på hunden vid diagnos/operation? Ras? Hur blev resultatet? Någon som...
Svar
1
· Visningar
957
Senast: Lazy Lady
·
Hundhälsa Min stackare har stora problem av det här vädret då han får svamp mellan trampdynor och klor :( Han är så nerklippt det bara går, jag...
2 3
Svar
42
· Visningar
13 348
Senast: WildWilma
·
Övr. Hund Visst fanns det en trad om nagot stalle i Sverige dar man tranade att soka efter vaggloss? Eller finns det nagon som vet ett stalle...
Svar
3
· Visningar
676
Hundhälsa Tänker inte länka men ni kan söka själv: hundproblem (Gävleborgs län) Men sammanfattningsvis är det en man som erbjuder sig att hjälpa...
Svar
13
· Visningar
1 916
Senast: angelwings
·
Övr. Hund Har flyttat till lägenhet nu inne i stan och överförväntan så är hundarna väldigt lugna och trygga här redan. Trodde min pinscher skulle...
Svar
6
· Visningar
2 699
Senast: Belethien
·
Övr. Hund Jag behöver tips på hur jag ska träna upp kontakten mellan mig och min treåriga jack russel hane. Vi tränar mycket inomhus utan...
Svar
4
· Visningar
1 010
Senast: Belethien
·
Övr. Hund Mitt försäkringsbolag ringde idag och ville att jag skulle polisanmäla händelsen när A blev påkörd och dödad. Ur deras synvinkel var det...
2
Svar
34
· Visningar
5 708
Senast: syrran
·
Övr. Hund ...att gå i koppel!! :banghead: Har en 2-årig hovawarttik som är väldigt pigg och glad. Hon är mycket lättlärd o kan allt möjligt - hon...
2
Svar
38
· Visningar
3 233

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka