Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vad finns det för fodersorter som har små kulor/bitar? Att det finns många det vet jag , men vill gärna ha lite åsikter om dom olika...
Svar
2
· Visningar
1 487
Senast: russinbulle
·
Hundhälsa Min tik har börjat kärva lite med maten. Hon har ätit ProPlan sen hon var valp (5 år nu) och det sista året har hon emellanåt ratat...
Svar
5
· Visningar
588
Senast: Lavender
·
Hundavel & Ras Allmäktiga buke i need you!! Jag går i hundplaner och har gjort det egentligen i flera månader, tanken är att skaffa en till hund i...
Svar
5
· Visningar
1 458
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Har ni några förslag på berikning för hundar? Vad gör ni själva för att berika, om ni tänker på sånt? :)
Svar
5
· Visningar
954
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Hej! Är det någon här som har gett sina hundar Hallas torrfoder? För tillfället äter mina doggy, som inte är någon höjdare. Båda... 2
Svar
26
· Visningar
9 389
Senast: AraSlei
·
Hundavel & Ras För visst är det väll en hel del som har Staffordshire bullterrier här? Hur gamla är dom,hur höga,vad väger dom,hur är dom i sättet... 10 11 12
Svar
232
· Visningar
28 739
Senast: Aningsfull
·
Övr. Hund Lite akut fråga jag har en 9 mån unghund på prov , den har bott på några ställen kortare perioder pga sjukdom . På ett av ställena...
Svar
1
· Visningar
619
Hundavel & Ras Mina svärföräldrar har en cavalier som tyvärr kommer få vandra till dom sälla jaktmarkerna p.g.a hjärtfel. Ny hund kommer att flytta in...
Svar
13
· Visningar
1 406
Senast: Smulis
·
Hundhälsa Jag har blivit försenad med hundarnas årliga vaccination, brukar få kallelse men inte i år. Vad händer om det blir några månader...
Svar
11
· Visningar
3 032
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Varför min hund kissar i soffa? hon är 13 år gammal.
Svar
5
· Visningar
1 658
Senast: Grazing
·
Hundhälsa Hund kräks ca 1 gång i veckan, varför???? Matskålen är aldrig tom och hon går till skålen någon gång I'm dagen å äter lite, sen några...
Svar
6
· Visningar
3 072
Senast: Fiffi
·
Övr. Hund Jag har en unghund (omplacering) som bits. Det är inte elakt eller osäkert bitande utan han har nog aldrig lärt sig hur man ska bete...
Svar
13
· Visningar
10 159
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Hej! Tänkte kolla med er hur ni gör med att släppa ihop era hundar med andra. I hundgårdar mm. Jag och Bruce hänger mycket i... 2
Svar
26
· Visningar
3 169
Senast: paradiset
·
Hundavel & Ras Jag har nu länge tänkt på att starta denna tråd, ska försöka hålla mig så kort och tydlig som möjligt. Jag har i dagsläget en 4-åring... 2
Svar
32
· Visningar
2 889
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Min 8 mån bruksvalp är allt jag hoppats av energi, intelligens och will to please. Med andra ord: jag är rätt sliten av att försöka...
Svar
15
· Visningar
4 079
Senast: macbeth
·
Hundhälsa Jag fick hem en 7 år gammal til idag och nu ikväll upptäckte jag att hon kissat i min säng. Till saken hör att jag råkade bli hundvakt...
Svar
6
· Visningar
1 045
Senast: Sonic76
·
Övr. Hund Hej! Jag har en hund som är ca 6 månader gammal (som jag har fått för mina synder) och våra hundmöten är hemsk... Så fort han får syn...
Svar
16
· Visningar
3 550
Senast: Jomenvisst
·
Hundhälsa Loke fäller massor just nu och där pälsen har lossnat visade sig stora vita mjäll. Kikade igenom pälsen lite och han har hur mycket...
Svar
10
· Visningar
8 101
Senast: Darkie
·
Hundhälsa Min dvärgpinscher fick ett anfall ikväll. Tror jag iallfall.. Helt plösligt springer hon runt i lägenheten helt tom i blicken och in i...
Svar
10
· Visningar
3 379
Senast: Modig_Korn
·
Hundhälsa Såg förut att Ruben fått en böld på ovansidan av tassen mellan två klor. Den är som en halv ärta och hårlös, mjuk och fylld med ngt. Han...
Svar
15
· Visningar
958
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Distansritt
  • Enögd häst