Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Någon här som har en Löwchen? Hur är dom att leva med? Försöker kolla lite raser inför nästa hund. Jag vill ha en ärtig hund som...
Svar
4
· Visningar
4 024
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Anonymt nick då jag inte vill hänga ut någon. Men känner att jag behöver ventilera lite. Fick nyligen hem en ettårig fodervärdstik...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 502
Senast: Golddigger
·
Hundhälsa Jag känner mig ganska vilsen just nu. Jag har en hund som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med. Jag ska försöka förklara Hade...
Svar
5
· Visningar
2 234
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Just nu känner jag mig en aning uppgiven och frustrerad. Har en hanhund som är 1 år och 2 månader, en parson russell – som nu har...
Svar
15
· Visningar
2 749
Senast: Yrja
·
Övr. Hund Trådkap från hästmänniska och jag blev nyfiken. Ni som sålt hund, av olika anledning (omplacerat, uppfödning osv) hur nöjda är ni med...
Svar
3
· Visningar
1 053
Övr. Hund Verkar som många upplever samma sak med revirhävdande hundar i koppel i sitt område men coollugna utanför sitt revir/närområde. Men vad...
Svar
9
· Visningar
1 251
Senast: paradiset
·
Hundhälsa Jag har börjat cykla med min hund. Vi cyklar oftast en runda som är ca 1,5 mil och består av asfalt och grusväg. På asfalten springer...
2
Svar
28
· Visningar
3 874
Senast: Blueberry
·
Hundavel & Ras Är det vanligt att hanhunden visar noll intresse för tiken? Vi har en tik som vart väldigt klurig i tidigare löp och även blödit...
Svar
12
· Visningar
1 769
Senast: jerseyko
·
Övr. Hund Jag har tänkt ta med min hund på ridturer så småningom, efter att ha provat en gång inser jag att vi måste träna på en del saker innan...
2
Svar
22
· Visningar
4 841
Senast: Yrja
·
Övr. Hund Är kanske bara jakthundsägare som drabbas, men jag känner ändå att informationen bör spridas. Idag är det så att Agria erbjuder...
Svar
15
· Visningar
2 318
Senast: fryckan
·
Hundhälsa Nikka (jaktlabbe på 3 år) äter sedan en tid tillbaka Bravo färskfoder - och har blivit väldigt orolig i magen. Tidigare åt hon främst...
Svar
6
· Visningar
917
Övr. Hund Ersätter Agria ett besök på en helgdag för ögonbesvär? Är det "akut" nog i deras bedömning??:(
Svar
6
· Visningar
854
Senast: Picky
·
Hundhälsa Upptäckte att den ena hunden har små bubblor i ögat, vad kan det bero på? Han har ganska djupt liggande ögon och lite "hängögon" men jag...
Svar
3
· Visningar
4 380
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Idag pratas det på nyheterna om att man hittat salmonella och andra otäckheter i tex grisöron. Mer om det här...
Svar
6
· Visningar
1 484
Senast: Migo
·
Hundhälsa Min hund är allergisk mot oidentifierbar substans i vanligt hundfoder (gissar på vete men inga utredningar har gjorts). I samband med...
Svar
3
· Visningar
1 646
Hundavel & Ras Ingen hund på ingång utan bara funderingar och planering för flera år framåt ;) Jag vill ha förslag på hundar som är i ca...
Svar
8
· Visningar
992
Hundavel & Ras Jag har västgötaspetsar och älskar deras behändiga storlek och robusta kroppar, och att de är riktiga gårdshundar som dessutom gärna...
2 3
Svar
48
· Visningar
6 669
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hypotetisk fråga. Kan sbk straffa en om man avsäger sig som tävlingsarrangör? Vi säger att hundungdom samarbetar med...
Svar
4
· Visningar
558
Hundhälsa Har blivit rekommenderad av vet att ge tillskott på fettsyror tex Viacutan eller Dr Baddakys. Men jag vet inte vilken jag ska välja. När...
Svar
5
· Visningar
1 306
Senast: Buddha
·
Övr. Hund Har börjat smått att spåra med dalmatinen och hennes nos är helt otrolig. Vi tänkte satsa lite mer på det här men har inte ekonomin...
2
Svar
32
· Visningar
2 513
Senast: Sleepy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar