Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Har en 9årig wheaten som fått Nackdiskbråck . Gnällde/skällde till när hon vred på huvet. Hon låter aldrig så nåt va fel tyckte vi...
Svar
9
· Visningar
1 692
Övr. Hund ... om man tittar på hundarna. Fast egentligen är dessa filmer nästan 100 år gamla. Tack vare avel på arbetsegenskaper så hade även...
Svar
5
· Visningar
949
Hundhälsa Har ni haft en hund som har ätit mycket sand från stranden att det kommer sand i bajs och vovve kräks (mer igår kväll men en del idag i...
Svar
9
· Visningar
10 167
Senast: rahl
·
Hundhälsa Hej! Har en hund med dåligt immunförsvar, han har haft det enda sen han var lite (är 1,5år nu). Finns det något tillskott man kan ge...
Svar
6
· Visningar
1 034
Senast: Jenka
·
Hundhälsa The Little Shit (aka Diva) har just atit ett stort hal i en persisk matta. :rage: Inte bara sorjer jag mattan som var mammas, men hon...
Svar
17
· Visningar
1 890
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa På facebook länkas det ibland en blogg angående det strikta ägaransvaret och en text om att ägaransvaret inte gäller om man släpper ihop... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
9 620
Hundhälsa Jag har haft valpplaner under en längre tid nu och har äntligen hittat en uppfödare och kombination som känns rätt. Äntligen så kommer... 5 6 7
Svar
136
· Visningar
9 391
Senast: Viva
·
Hundhälsa Jag har två tikar som inte alltid fungerar ihop. Nu har en ena, min tävlingshund, förmodligen fått en skada i bicepssenan eller i...
Svar
14
· Visningar
1 367
Senast: Belethien
·
Övr. Hund Liknande trådar finns på flera av de andra inriktningarna här på forumet och jag har saknat den här på hund länge. En tråd där vi kan... 6 7 8
Svar
155
· Visningar
16 155
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Jag ska på utbildning i Boden hela April och början av Maj och min kärlek och bästa vän ska såklart följa med. Så, nu undrar jag om... 2
Svar
34
· Visningar
3 148
Senast: Illiana
·
Hundhälsa Jag har en liten uteplats vid min lägenhet som jag skulle vilja göra iordning så min hund kan vara med där ute i sommar. Ska sätta upp...
Svar
4
· Visningar
5 114
Hundhälsa Nu bor det ju en tjej hemma hos oss, hon kommer börja löpa om någon månad och vi vill INTE ha några valpar. Men eftersom jag hoppas en...
Svar
8
· Visningar
11 907
Senast: Belethien
·
Hundavel & Ras Om en uppfödare lämnar en valp till fodervärd med rätt att ta en kull senare, men detta av någon anledning inte sker - vad händer då...
Svar
2
· Visningar
584
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund och hon fattas mig. Hon fattas mig så det skär i bröstet. Min fina lilla Smulan :love:
Svar
2
· Visningar
683
Senast: Artline
·
Hundhälsa Jag har en tik som blev kastrerad när hon var 1 1/2 år p.g.a Pyo . Hon är idag 5 år gammal och hon läcker urin och har fått propaline... 2
Svar
25
· Visningar
6 532
Senast: Mathilda77
·
Hundhälsa Min hund fick ett ganska djupt skärsår i veckan. huden hade fläkt upp sig med hudflikar, men det var inte jättestort, 2 cm i längd...
Svar
12
· Visningar
3 625
Senast: Digbil
·
Hundhälsa Grannens katt-fan kom farande ur en buske i morse och attackerade min kopplade 10-veckorsvalp. Nu ser jag att han har en skada i ögat... 2
Svar
28
· Visningar
4 112
Senast: Mia_R
·
Hundhälsa Funderat på att försäkra min 9 åriga chihuahua. Har övertagit henne succesivt sne ett par år från tidigare ägare, men hon har inte haft... 2
Svar
23
· Visningar
3 519
Senast: Zoya
·
Hundavel & Ras Ja, nu ska jag snart själv bli ägare till en Jaktgolden och är så spänd på denna nya värld som jag nu ska inta med apportering, jakt... 2
Svar
37
· Visningar
3 102
Senast: pumah
·
Övr. Hund ... som ens ÖVERVÄGER en hund till i detta läge? Alltså, en hund till har vi pratat jättemycket om, och vill gärna ha framöver eftersom...
Svar
18
· Visningar
1 351
Senast: Skugga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Distansritt
  • Enögd häst