Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Det var lite kul igår! För drygt ett år sedan tappade jag bort shiban under en sen kvällspromenad, under en storm, bredvid en...
Svar
3
· Visningar
969
Senast: Sel
·
Övr. Hund Jag har börjat på valpkurs med min hund och är nu sugen på att börja öva in fyrklövern. Introducerade bollarna och kampen för henne...
Svar
10
· Visningar
2 074
Senast: _Maria_
·
Övr. Hund Finns det några här som har koll på stadgarna i SBK och vad reglerna säger gällande att avsätta en styrelsemedlem? Jag har mailat SBK...
Svar
18
· Visningar
3 506
Övr. Hund En undran om hundars mentalitet och bedömning av denna. På L-test bedömmer man ju skärpan dvs hundens förmåga att bli arg som man...
Svar
4
· Visningar
1 440
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Lilleman (chihuahua/lhasa apso) här hemma är dålig på att äta. Och är en riktig smalis. Nu är han för smal. Han fixar inte färskfoder...
Svar
9
· Visningar
1 534
Senast: Rouise
·
Hundhälsa (Förvarnar för lite generande/pinsam text) Sitter här i soffan med ena hunden sovandes bredvid mig, när han plötsligt vaknar o ser...
Svar
4
· Visningar
10 586
Senast: HeleneK
·
Övr. Hund Efter att vår hund hoppat över staketet (typiskt grönt "hundstaket") och blivit påkörd så har vi fått påskynda projektet byte av staket...
Svar
6
· Visningar
1 058
Senast: dpmatte
·
R
Hundhälsa Den här tråden har mina grannar bett mig starta för att få råd. Det gäller deras kinapuff som är lite över året och behöver gå upp i...
Svar
16
· Visningar
6 341
Hundhälsa Jag har en liten hund som strax efter vi fick henne fick operera sitt knä då hon hade en åkomma som är relativt vanlig hos små hundar...
Svar
7
· Visningar
5 231
Senast: Shy
·
Hundhälsa Min hundpojke vill inte äta. Han har aldrig varit sådär jätteintresserad av att äta men vi har hittat ett foder som duger. Nu så är...
2
Svar
37
· Visningar
8 121
Senast: Vogue
·
Hundhälsa Fina hunden har blivit smittad med kennelhosta och har varit rejält dålig nu ett dygn. Varit hos veterinären och fått hostdämpande som...
Svar
9
· Visningar
1 101
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Jag kommer att åka iväg den 11-25 april. Ilo (min oreggade bc) ska då vara hos hundvakt, en tjej som brukar promenera honom. Van att ta...
Svar
8
· Visningar
1 327
Övr. Hund http://josera.com/en/index.php?p=content&id=1190&name=duck-potato&area=2 Ett potatisbaserat foder som inte innehåller några...
Svar
4
· Visningar
770
Senast: Laa
·
Övr. Hund Hoppsan, börjar känna lite att jag kanske tagit vatten över huvudet. Hade planer på att skaffa häst till våren/sommaren, och nu kanske...
Svar
13
· Visningar
1 867
Hundhälsa Hej! Min voffe har blivit fet! Eller nja, ett kilo ska hon ner i alla fall. Hon är ca 30 cm hög, så procentuellt blir det ju en del...
2
Svar
20
· Visningar
8 792
Senast: jerseyko
·
Hundhälsa I hushållet finns en tax som i dagsläget är 9 månader. Han är stereotypen för rasen, energisk och envis. Valptiden har gått bra...
Svar
6
· Visningar
1 736
Övr. Hund Senaste tiden har jag insett att då sambon har 0 intresse och min tid tryter så får inte storhunden den stimulans han behöver. Jag har...
2
Svar
38
· Visningar
4 318
Senast: Picky
·
Hundavel & Ras Tik blir betäckt av (annans) hane på gården. Tiken har inte uppvisat några tecken på löp, MEN har nyligen konstaterats ha cystor...
2
Svar
31
· Visningar
3 627
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Hej! Min hund har hostat och klökts efteråt sedan jag tog över henne för 4-5 månader sen, och nu tycker jag hon kissar mycket mer än...
2
Svar
28
· Visningar
7 648
Hundhälsa Jag börjar med att säga att jag har bokat veterinärtid på onsdag, då vissa missar att läsa det! Min hund har gått ner nästan 2kg på...
2
Svar
38
· Visningar
6 936

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka