Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vet inte om det finns någon tråd om detta. Men är intresserad av att höra om det finns några här. :)
Svar
8
· Visningar
1 484
Hundhälsa Antal deciliter och/eller gram, vatten i eller inte? Min gamla hane är rätt så matfixerad och blir lätt tjock, så han äter ett foder...
2
Svar
29
· Visningar
2 318
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Jag har en tik boende hos mig som är tävlad i rallylydnad och kan en massa. Jag själv kan inget om rally och har aldrig tävlat, så jag...
Svar
5
· Visningar
838
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Om du skulle beskriva din hund - (eller hundras) - med ett enda ord, vilket ord skulle du då välja? För mig är det enkelt. GLAD...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 102
Senast: Sel
·
Övr. Hund Kl 20:15 svänger jag in på Ica Maxi i Örebro för att proviantera lite. I skåpbilen ligger tre trötta hundar och sover. Kl 20:30 kommer...
2
Svar
21
· Visningar
2 569
B
Övr. Hund Kan någon hjälpa mig? Vilka lagar gäller för detta? Alltså kortfattat: För 1.5 år sedan lät jag en fodervärd ta hand om min hund på...
10 11 12
Svar
228
· Visningar
29 173
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Bör jag bli orolig? Tror inte att han tuggade sönder den. Det var en relativt liten snigel men skalen kan ju vara vassa om han tuggade...
Svar
17
· Visningar
5 392
Övr. Hund Mina andra hundar har jag direkt vetat vad den ska heta, eller kommit på en namn direkt när jag träffat den....men denna tjej. Jag vet...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 970
Senast: nyponros
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara fråga om jag är helt tom i bollen som reagerade som jag gjorde idag. Vi letar efter en till hund, och fick kontakt...
Svar
17
· Visningar
1 498
Hundhälsa Hua, måste bara skriva av mig lite! Min sambo ringde precis, helt uppjagad. Lillen (5 månader) hade hulkat lite i morse och kräkts någon...
2
Svar
20
· Visningar
5 561
Senast: Zanza
·
Hundhälsa Kanske en liten spin off på "avliva frisk hund-tråden", men jag blev lite nyfiken. Att hunden är understimulerad kan ju ge en mängd...
Svar
12
· Visningar
3 492
Hundhälsa Som rubriken lyder hur lång är inkubationstiden om hunden blir smittad av kennelhosta? Har försökt goggla men hittar inget. Vovve...
Svar
10
· Visningar
2 844
Senast: dpmatte
·
Hundavel & Ras Har precis bestämt mej för att det är Eurasier som kommer att bli min nästa hundras. Har läst på massor och tyckt att temperamentet...
Svar
17
· Visningar
6 876
Senast: Natilia
·
Övr. Hund Nu ska jag försöka byta till färskfoder. Har velat länge nu men har inte kunnat då min frys är väldigt liten. Men jag får nu låna lite...
2
Svar
33
· Visningar
9 613
Senast: Poisonous
·
Hundavel & Ras Har en vän som funderar på hundras. Hon har kommit fram till att den perfekta hunden för henne (lynne, aktiveringskrav, storlek och...
2 3
Svar
48
· Visningar
6 119
Senast: Molvi
·
Hundhälsa Jag har en staffordshire bullterrier som är 14 månader, friröntgad på höfter och armbågar. Hon har nu vid några tillfällen visat hälta...
2
Svar
33
· Visningar
14 164
Hundhälsa Om ca. 2 veckor anländer vår nya valp. Och jag längtar ihjäl mig, såklart.;) Men jag funderar fram och tillbaka på fodret. Hos...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 436
Senast: dramatik
·
Övr. Hund Sitter och kollar runt på foder och ser detta, vilket är ett nytt foder för mig. Jag är mest nyfiken om vad ni tycker och tror om den...
Svar
13
· Visningar
1 413
Senast: svea
·
Hundhälsa Finns det? Min hund är allergiker och vi har kunnat konstatera hittills att hon inte tål kyckling. Misstänker även nöt men har inte...
Svar
18
· Visningar
6 246
Senast: russinbulle
·
Hundhälsa Jag ger min hund färskfoder i huvudsak, men skulle mer och mer vilja gå över till ren BARF. Behöver läsa på en del innan jag bestämmer...
Svar
15
· Visningar
6 082
Senast: Glimfeather
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka