Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Grattis till tösen! Ser jag fel eller är det Nanny?
Blev för övrigt lite full i skratt idag när jag var ut med hundarna. Mötte ett par barn gissningsvis runt 10-12 år och ena frågar ifall han får hälsa. Svarar att tyvärr blir de lite för uppspelta. När vi kommit en liten bit bort hör jag honom muttra lite till sina kompisar om att "vad spelar det för roll om de blir glada?". Fnissade lite för mig själv. När man går med lätt kinkig bebis (på väg att bli ännu mer kinkig) i vagn och två fyrbenta som gärna skulle pussa livet ur någon bara de fick och som dessutom stunden innan var lite väl bångstyriga, ja då finns det något som heter för glada. Evi hälsar fortfarande som en liten valpusling, trots sina 3 år.
Tyckte jag kände igen utseendet! Funderade själv nämligen på om vi hade möjlighet att ta henne, men kom fram till att det skulle bli lite för knepigt just nu.
Och här kommer en liten film på Ila från gårdagens agilityträning. Hon är en duktig liten turbogris! Nu när skendräktigheten är över och hon är sig själv igen så går träningen från klarhet till klarhet. Så jävla kul vi har!!
Hundavel & Ras
Kom verkligen inte på någon bra rubrik...
Nu är det så att vi ska skaffa ytterligare en vovve, har en blandis här hemma,pitbull/boxer...
Hästnyheter På grund av flera utbrott av ekvint herpesvirus typ 1 (EHV-1) bland hästar under februari-mars 2021 i utlandet, bedömde SVA under en tid...
Gravid - 1år Skönt att du fick en bra upplevelse av äggplocket. 15 ägg tycker jag låter som ett fint resultat så här långt. Min klinik sa att risken...