Magomvridning

Sv: Magomvridning

jahopp, lilla fröken har idag läckt helt sjukt mycket urin så det fick bli en sväng till djurkliniken här i närheten för att kolla så att urinblåsan såg ok ut och att det fungerade som den skulle (koll med ultraljud). De tog också odling på urinen men där var inga bakterier.
Blåsan såg som tur var också ok ut och enligt vetten så kunde skvalandet vara en biverkning från narkos/morfin/dropp - helt enkelt för att hon genomgått en så stor operation men kunde även vara bestående om man har otur :meh:

Så det är bara att avvakta just nu och hoppas att det ger sig. Inte så kul med kiss lite här och där bara :yuck:

Sv: Magomvridning

Min ena mår också väldigt dåligt av narkos, kan visa samma symptom som din, så avvakta lite och håll tummarna :)

En bild på min lilla pyjamasprinsessa (och de andra två mupparna ;) ) från igår som peppar, peppar, mår väldigt bra med tanke på vad hon gått igenom för mindre än en vecka sedan!

10155231_10152071867797012_7764355525960365875_n.jpg

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 823
Hundhälsa Hej alla fantastiska, nu är det Sveriges oroligaste hundhönsmamma här igen. På måndag ska vi operera bort två små juvertumörer på vår 9...
Svar
10
· Visningar
953
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 835
Senast: starcraft
·
Katthälsa Hej, I förra veckan hittade vi vår fina hankatt Sigge påkörd i skogen. Då hade han legat och tryckt i 6 dagar. Vi åkte direkt till...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 178

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat