Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Sv: 5 veckor i Boden! Vad behöver jag "ha koll" på?
*kl*
Nästa lördag har vi tid på simmet vid 11.40 och det tar en dryg timme med sim och efterbehandling Efter det kan vi ta en sväng till Boden eller Luleå om ni vill ses. Annars kan vi ta det helgen efter om det skulle funka bättre?
Jag åker mest troligt till Boden den här veckan och stannar ca 1-1½ vecka. Någon som hinner och vill ses då? Det hade varit superbra för min Aysu att få titta på lite hundar som inte är vinthundar då hon ofta tycker att sådana är småläskiga
Jag hittar mest utanför Boden, där "min" kennel ligger Det här blir första gången jag befinner mig uppe i norr med bil, tog körkort nyligen, så jag har varit ganska låst tidigare när jag varit uppe och därmed inte haft möjlighet att utforska speciellt mycket.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.