5 veckor i Boden! Vad behöver jag "ha koll" på?

Sv: 5 veckor i Boden! Vad behöver jag "ha koll" på?

Jag bor ju inte direkt i Luleå :)

Odågan är ju fortsatt under rehab så vi kan nog inte gå några promenader, men matten är duktig på att fika iallafall! :D

*kl*

Nästa lördag har vi tid på simmet vid 11.40 och det tar en dryg timme med sim och efterbehandling :) Efter det kan vi ta en sväng till Boden eller Luleå om ni vill ses. Annars kan vi ta det helgen efter om det skulle funka bättre? :)

När jag vet mitt schema så återkommer jag :)

Åh när ska ni ha buke-träff? Kommer också vara i Luleå i slutet på april så jag kanske kan vara med då :D

Nu har jag fått mitt schema. Arbetar samtliga helger, är ledig onsdagar - fredagar kl 16.

Hur ser det ut för er då, säg nästa vecka på onsdag eller torsdag under dagen? Då är väl de flesta lediga?

Jag åker mest troligt till Boden den här veckan och stannar ca 1-1½ vecka. Någon som hinner och vill ses då? Det hade varit superbra för min Aysu att få titta på lite hundar som inte är vinthundar då hon ofta tycker att sådana är småläskiga ;)

Nämen gud så roligt! Det hade ju varit perfekt med en massa bukehundar, tror inte jag varit på buketräff sen 2008 (?)

KL

Nästa onsdag eller torsdag funkar för mig också!! :D
Var och när? Blir det någon promenad? R_C kan ju stället lite bättre än jag ;)

Jag hittar mest utanför Boden, där "min" kennel ligger :D Det här blir första gången jag befinner mig uppe i norr med bil, tog körkort nyligen, så jag har varit ganska låst tidigare när jag varit uppe och därmed inte haft möjlighet att utforska speciellt mycket.

Vad tror ni om en dejt på onsdag eftermiddag? Bra tillfälle att trötta ut ev. rädda vilddjur inför fyrverkerierna på kvällen också :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
4 047
Senast: __sofia__
·
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 494
Senast: Sel
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag hittade det här med dagbok här och tänkte att det kanske kan vara bra att skriva av sig lite och ifall nån vill läsa och har nån...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 196
Senast: Flixon
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 692
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• 10 middagar
  • Träning och hälsa del 12
  • Vad gör vi? Del CCVII