Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag är nybörjare på personspår men har två intresserade hundar. Unghunden har fått gå en del godis/aktiveringsspår och igår lade jag in...
Svar
7
· Visningar
1 232
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Sist jag var igång med tävlandet fanns inte de här championaten, men har jag tolkat det rätt att det "enda" som krävs är 3 certifikat i...
Svar
7
· Visningar
2 145
Senast: Aroma
·
Hundhälsa Kan man det? Vi har en nära granne som har rävåtel på gården för att skjuta bort rödräv. ( på uppdrag av länsstyrelsen) Den här platsen...
2
Svar
23
· Visningar
3 361
Senast: Sol
·
Hundhälsa Min flickvän har en liten strävhårig terrier tik som är 8 år nu. Hon är en omplaceringshund och har en bakgrund med många år av...
Svar
2
· Visningar
2 085
Senast: Pernilla77
·
Hundhälsa Hon kom i torsdags och är en väldigt trevlig vänlig hund, men nervös. Hon kissade inne 2 ggr det första dygnet, troligtvis av stress...
Svar
18
· Visningar
1 310
Senast: Sonic76
·
Övr. Hund Jag hjälper en bekant till mig med hennes 11-åriga hund. Hunden är av aktiv (!!) ras men har i hela sitt liv fått vara sällskapshund och...
Svar
12
· Visningar
956
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Vi brukar alltid göra några längre vandringar med hundarna främst i fjällen, men i år så är vi lite konvalescenter och kan inte bära så...
Svar
6
· Visningar
706
Senast: kayoba
·
Hundhälsa Min tik har börjat försöka rida på mig, vilket gör mig lite smått kondunderad. Det började i måndags när vi var på kurs, men då tolkade...
Svar
4
· Visningar
2 395
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Till att börja med - har veterinärtid på fredag, vilket känns som en evighet bort - så därför får ni kära kloka bukare gärna komma med...
Svar
14
· Visningar
7 350
Senast: mazariin
·
Hundhälsa Hane säljes med rätt till 2 parningar till halva inköpspriset. Jag har aldrig varit i fodervärds världen :o
Svar
11
· Visningar
1 291
Senast: aneeette
·
Hundavel & Ras Har löptik här hemma som viker undan svansen och verkar vara i höglöp. Hanen kom ut och jag hann se att de sprang omkring tillsammans...
Svar
6
· Visningar
1 420
Senast: vallhund
·
Hundhälsa I natt fick jag åka in akut till bagis med en av mina hundar. Hon opererades i natt för akut magomvridning :cry: operationen verkar ha...
2
Svar
24
· Visningar
7 571
Senast: Zoya
·
Övr. Hund Min unghund biter och tuggar gärna, speciellt när han har lite tråkigt. Om han inte har något alternativ är det skor möbler och allt...
2
Svar
29
· Visningar
4 289
Senast: Lejonelle
·
Hundhälsa Tyvärr verkar det bli aktuellt med operation av bicepssenorna på en av våra hundar. Vi trodde det rörde sig om artos i boglederna men...
Svar
3
· Visningar
2 628
Senast: Nominous
·
Hundhälsa Jag är så jävla ledsen :cry: hemkommen från veterinären då jag bokat tid för hältutredning på "gammel"hunden då haft många symtom på...
Svar
15
· Visningar
4 063
Senast: nilie
·
Övr. Hund Vad finns det för fodersorter som har små kulor/bitar? Att det finns många det vet jag , men vill gärna ha lite åsikter om dom olika...
Svar
2
· Visningar
1 483
Senast: russinbulle
·
Hundhälsa Min tik har börjat kärva lite med maten. Hon har ätit ProPlan sen hon var valp (5 år nu) och det sista året har hon emellanåt ratat...
Svar
5
· Visningar
582
Senast: Lavender
·
Hundavel & Ras Allmäktiga buke i need you!! Jag går i hundplaner och har gjort det egentligen i flera månader, tanken är att skaffa en till hund i...
Svar
5
· Visningar
1 449
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Har ni några förslag på berikning för hundar? Vad gör ni själva för att berika, om ni tänker på sånt? :)
Svar
5
· Visningar
949
·
Hundhälsa Hej! Är det någon här som har gett sina hundar Hallas torrfoder? För tillfället äter mina doggy, som inte är någon höjdare. Båda...
2
Svar
26
· Visningar
9 281
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar