Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund En snabb fråga som jag skulle uppskatta ett svar på väldigt mycket! Jag ska skicka in en ansökning om ett jobb på ett hunddagis. Jag...
Svar
5
· Visningar
1 784
Senast: Asko
·
Hundavel & Ras Vill bara skriva av mig lite, såg en video på youtube med två "tiny teacup poodles"... Blir typ ledsen när jag ser det, alla kommentera...
Svar
7
· Visningar
5 817
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Jag har en riktigt kräsen hund som verkar ha blivit ännu kräsnare senaste tiden. Råa ben (som legat i frysen men är upptinade till...
Svar
16
· Visningar
1 009
Senast: AraSlei
·
Hundavel & Ras Då framtiden för vår lilla hund är väldigt oviss p.g.a. trassel i ena höften, så har jag börjat nosa på tanken att skaffa en till. Hade... 2
Svar
34
· Visningar
3 104
Senast: Explorer
·
Hundavel & Ras Okej, jag inser att det är två rätt så olika raser. Dock, så är båda rätt passande för mina framtidsplaner och önskemål jag har på en... 2
Svar
35
· Visningar
5 825
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Finns en annons på en annonssida ute nu på en nakentik som är 6 år och har 50 avkommor (som merit?) Är det verkligen normalt... 2
Svar
23
· Visningar
2 660
Senast: Ioxia
·
Hundträning Har en snart 7 månaders blandras (Labbe/schäfer) som är hemsk att lämna ensam... Han är oftast med mig på jobb och ligger då i sin bur i...
Svar
1
· Visningar
716
Senast: WildWilma
·
Övr. Hund Ville bara dela med mig av en bild som jag tog imorse! Mina barn har ynnesten att få växa upp med en flock av underbara hundar i hemmet...
Svar
11
· Visningar
1 127
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Jag har en kompis som har flera hundar. Mamma hund "Z" 3 år och sonen "T" lite mer än 1 år. När någon i familjen är ute med hundarna...
Svar
5
· Visningar
1 067
Senast: kamomillo
·
Hundhälsa Då var det tyvärr dags igen. Nike haltar illa på sitt ena framben och vi ska i morgon till SLU i Uppsala för att ortopeden ska kolla +...
Svar
0
· Visningar
454
Senast: Mayalv
·
Övr. Hund Hej! Jag och min sambo tog hand om en tik när hon var 4 mån gammal, hon hade då blivit slagen av en man och gjorde ifrån sig inne 1-5...
Svar
4
· Visningar
845
Senast: skrabbe
·
Hundavel & Ras Någon som vet något om rasen? Hur är dom i psyket? Berätta allt ni vet:bow: * Jenny *
Svar
7
· Visningar
5 896
Senast: sunnakr
·
Hundhälsa När Bruce var liten valp började vi ha klosaxen närvarande ofta. Vi klippte någon klo om dagen. Det gick utmärkt till en början men när... 2
Svar
23
· Visningar
4 406
Senast: paradiset
·
Hundhälsa Har en kortnoshane på foder som har andningsproblem. Träffat en veterinär lite snabbt som är bra på kortnoshundar och han sa direkt att...
Svar
13
· Visningar
1 386
Senast: kol
·
Hundavel & Ras Fick valpar i fredags. Tikens första kull. Hon är en helt fantastiskt duktig mamma <3 Men, hon blir jätte orolig när min bebis är...
Svar
1
· Visningar
646
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Nu behöver jag verkligen eran hjälp angående valpköp! För två veckor sedan tog vi en valp på prov, och allt har fungerat kanon. Han är...
Svar
19
· Visningar
2 301
Senast: Disen
·
Hundhälsa Min tik löpte i februari och var sedan skendränkning (främst slö) men är nu sen en månad tillbaka sitt vanliga jag igen. Jag har sett...
Svar
3
· Visningar
9 094
Senast: Belethien
·
Övr. Hund Jag skulle behöva lite input och hjälp när det gäller ensamhetsträning. Har inte många hundkunniga att fråga men vet att det finns här...
Svar
8
· Visningar
899
Senast: canine
·
Hundavel & Ras Kan någon förklara för mig? Jag utgår från en annons som exempel nu, men det finns flera. Det är inget specifikt med just den annonsen...
Svar
15
· Visningar
1 964
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Lång historia kort, vill inte lämna ut någon. Person A: Hundägare Person B: Dagrastare Person C: Människa som utför arbete på tomten X... 2
Svar
34
· Visningar
3 583
Senast: Disen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • chimera/chimär