Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hundavel & Ras
Vill bara skriva av mig lite, såg en video på youtube med två "tiny teacup poodles"... Blir typ ledsen när jag ser det, alla kommentera...
Hundavel & Ras
Då framtiden för vår lilla hund är väldigt oviss p.g.a. trassel i ena höften, så har jag börjat nosa på tanken att skaffa en till. Hade...
Hundavel & Ras
Okej, jag inser att det är två rätt så olika raser. Dock, så är båda rätt passande för mina framtidsplaner och önskemål jag har på en...
Hundträning
Har en snart 7 månaders blandras (Labbe/schäfer) som är hemsk att lämna ensam... Han är oftast med mig på jobb och ligger då i sin bur i...
Hundavel & Ras
Kan någon förklara för mig?
Jag utgår från en annons som exempel nu, men det finns flera. Det är inget specifikt med just den annonsen...
Hästnyheter Henrik von Eckermann lyckades inte försvara titeln. Världsettan slutade fyra i världscupfinalen i Basel.
Efteråt var han besviken på sin...
Hästnyheter I dagens hårda sociala klimat behöver vi ledarskap som bygger på vänlighet och civilkurage. Det skriver Ridsports webbchef Lina Nydahl i...
Trädgård & Växter Skänk bort på Facebook, finns säkert fler som behöver 😊
För många år sen skrapade dom bort material i diket utanför mig, jag gick dit...