Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Hej! Är det någon här som har gett sina hundar Hallas torrfoder? För tillfället äter mina doggy, som inte är någon höjdare. Båda...
2
Svar
26
· Visningar
9 281
Senast: AraSlei
·
Hundavel & Ras För visst är det väll en hel del som har Staffordshire bullterrier här? Hur gamla är dom,hur höga,vad väger dom,hur är dom i sättet...
10 11 12
Svar
232
· Visningar
28 706
Senast: Aningsfull
·
Övr. Hund Lite akut fråga jag har en 9 mån unghund på prov , den har bott på några ställen kortare perioder pga sjukdom . På ett av ställena...
Svar
1
· Visningar
611
Hundavel & Ras Mina svärföräldrar har en cavalier som tyvärr kommer få vandra till dom sälla jaktmarkerna p.g.a hjärtfel. Ny hund kommer att flytta in...
Svar
13
· Visningar
1 395
Senast: Smulis
·
Hundhälsa Jag har blivit försenad med hundarnas årliga vaccination, brukar få kallelse men inte i år. Vad händer om det blir några månader...
Svar
11
· Visningar
3 020
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Varför min hund kissar i soffa? hon är 13 år gammal.
Svar
5
· Visningar
1 655
Senast: Grazing
·
Hundhälsa Hund kräks ca 1 gång i veckan, varför???? Matskålen är aldrig tom och hon går till skålen någon gång I'm dagen å äter lite, sen några...
Svar
6
· Visningar
2 995
Senast: Fiffi
·
Övr. Hund Jag har en unghund (omplacering) som bits. Det är inte elakt eller osäkert bitande utan han har nog aldrig lärt sig hur man ska bete...
Svar
13
· Visningar
10 097
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Hej! Tänkte kolla med er hur ni gör med att släppa ihop era hundar med andra. I hundgårdar mm. Jag och Bruce hänger mycket i...
2
Svar
26
· Visningar
3 129
Senast: paradiset
·
Hundavel & Ras Jag har nu länge tänkt på att starta denna tråd, ska försöka hålla mig så kort och tydlig som möjligt. Jag har i dagsläget en 4-åring...
2
Svar
32
· Visningar
2 878
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Min 8 mån bruksvalp är allt jag hoppats av energi, intelligens och will to please. Med andra ord: jag är rätt sliten av att försöka...
Svar
15
· Visningar
4 049
Senast: macbeth
·
Hundhälsa Jag fick hem en 7 år gammal til idag och nu ikväll upptäckte jag att hon kissat i min säng. Till saken hör att jag råkade bli hundvakt...
Svar
6
· Visningar
1 030
Senast: Sonic76
·
Övr. Hund Hej! Jag har en hund som är ca 6 månader gammal (som jag har fått för mina synder) och våra hundmöten är hemsk... Så fort han får syn...
Svar
16
· Visningar
3 519
Senast: Jomenvisst
·
Hundhälsa Loke fäller massor just nu och där pälsen har lossnat visade sig stora vita mjäll. Kikade igenom pälsen lite och han har hur mycket...
Svar
10
· Visningar
8 082
Senast: Darkie
·
Hundhälsa Min dvärgpinscher fick ett anfall ikväll. Tror jag iallfall.. Helt plösligt springer hon runt i lägenheten helt tom i blicken och in i...
Svar
10
· Visningar
3 343
Senast: Modig_Korn
·
Hundhälsa Såg förut att Ruben fått en böld på ovansidan av tassen mellan två klor. Den är som en halv ärta och hårlös, mjuk och fylld med ngt. Han...
Svar
15
· Visningar
953
Senast: Bison
·
Hundhälsa Har en 9årig wheaten som fått Nackdiskbråck . Gnällde/skällde till när hon vred på huvet. Hon låter aldrig så nåt va fel tyckte vi...
Svar
9
· Visningar
1 677
Övr. Hund ... om man tittar på hundarna. Fast egentligen är dessa filmer nästan 100 år gamla. Tack vare avel på arbetsegenskaper så hade även...
Svar
5
· Visningar
945
Hundhälsa Har ni haft en hund som har ätit mycket sand från stranden att det kommer sand i bajs och vovve kräks (mer igår kväll men en del idag i...
Svar
9
· Visningar
10 094
Senast: rahl
·
Hundhälsa Hej! Har en hund med dåligt immunförsvar, han har haft det enda sen han var lite (är 1,5år nu). Finns det något tillskott man kan ge...
Svar
6
· Visningar
1 017
Senast: Jenka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30