qwerty

Trådstartare
Valp är på ingång och vi söker efter ett namn till den lilla gossen. Tycker det är hur lätt som helst att komma på bra tiknamn men till en hane var det svårt minsann!

Så har ni några tips? Något roligt/fint namn ni hört någongång?

Vi vill ha ett kort namn gärna med två stavelser. Vi är lite inne på gubbnamn, typ Otto, Ture osv. Eller så något "roligt" typ Laban.

Tips på karaktärer, kändisar eller dylikt man kan döpa sin hund efter? ;-)

Om det har någon betydelse så är hunden ifråga en shetland sheepdog.

Har googlat hur mycket som helst men blir inte klokare.......

Valp är på ingång och vi söker efter ett namn till den lilla gossen. Tycker det är hur lätt som helst att komma på bra tiknamn men till en hane var det svårt minsann!

Så har ni några tips? Något roligt/fint namn ni hört någongång?

Vi vill ha ett kort namn gärna med två stavelser. Vi är lite inne på gubbnamn, typ Otto, Ture osv. Eller så något "roligt" typ Laban.

Tips på karaktärer, kändisar eller dylikt man kan döpa sin hund efter? ;-)

Om det har någon betydelse så är hunden ifråga en shetland sheepdog.

Har googlat hur mycket som helst men blir inte klokare.......

Jag gillar också gamla namn, nu har jag en tik, men min katt heter Svante, gillar det namnet, annars tycker jag att Arvid & Wilmer är fina också, lite gammelsöta sådär:) eller Roffe kanske om det ska vara lite roligt, efter RGB;) Sen tycker jag Mister (MR) är roligt och finurligt till en hundherre med;) Lite vad jag kan komma på. Lycka till med valpen:)

Gud vad härliga namn! Både wilmer, Hannes och Allan var hur mysiga namn som helst! Ska fundera mera :D

Ös på med fler förslag ni som kommer på! :-)

Liknande trådar

Övr. Hund Börjar bli riktigt j*vla less på min byracka till hund! Snart orkar jag inte nåt mer faktiskt. Vi tar det från början,Har en omplc... 2 3
Svar
40
· Visningar
5 551
Senast: MulleMonster
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Senast tagna bilden XVI
  • Resa när man har hund?