Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Läste en artikel för någon dag sedan om en dam vars gamla småhundar blivit blinda och börjat knalla in i saker skapade denna...
Svar
13
· Visningar
2 329
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Någon som gjort den operationen på sin hund? Vart det bra efteråt? Några nackdelar?
Svar
6
· Visningar
3 885
Senast: Bubble
·
Övr. Hund Jag har en liten dröm om att starta ett hundcafé eller hundcafé med träningsmöjligheter. Det finns ett hundcafé i "min" stad men det är...
Svar
6
· Visningar
1 469
Senast: iNHALE
·
Övr. Hund Jag ska ta bort ena hunden ikväll och min syster frågade om jag kunde ta en änglabild på henne. Alltså efter att hon somnat in.. Vilket...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 574
Senast: Mirasmatte
·
Hundhälsa Kan någon förklara lite snabbt för mig vad det betyder? Mejlade en som sålde Schäfervalpar (renrasiga enligt henne) och frågade varför...
2
Svar
25
· Visningar
5 264
Senast: Snuffsan
·
Övr. Hund Jag och min sambo har nu bestämt oss för att köpa en till hund, idag har vi 3 barn, två flickor som är enäggstvillingar på 3 år och en...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 115
Senast: holymary
·
Övr. Hund Till våren ska vi köpa en till bil. Den kommer att vara liten, vilket är en bilegenskap jag inte är så himla bekant med :o För mig är...
2 3
Svar
56
· Visningar
9 266
Övr. Hund Ja, vi har två hundar som är trevliga och sympatiska i övrigt, men som har en olat där vi misslyckats kraftigt i vår träning och...
Svar
15
· Visningar
1 233
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Jag klurar. Planerna krockar lite. Ponera att man har erfarenhet av valp och vet vad det går ut på, inhägnad trädgård, en trygg och...
2
Svar
33
· Visningar
9 143
Senast: Hyacinth
·
Övr. Hund På tisdag ska jag hämta hem en sheltie tik på 9 månder på prov :) Är överlycklig och hoppas verkligen provtiden går super så hon får...
Svar
11
· Visningar
948
Senast: Emiliam
·
Hundavel & Ras Jag skulle vilja starta en mindre kennel och till att börja med importera ett par hundar, 2 hanar och 2 tikar tänkte jag. Landet finns...
2
Svar
26
· Visningar
2 612
Senast: Bexzor
·
Övr. Hund Hej! Vid vilken ålder tycker ni att det är lämpligt att gå en valpkurs? När är de för gamla för att gå en sådan kurs? :confused:
Svar
4
· Visningar
662
Senast: pernilla_s
·
Övr. Hund Nu hoppas jag att ni kan hjälpa mig! Ligger den fel får admin gärna flytta den! Jag söker en app som gör ljud för att få ex hunden att...
Svar
2
· Visningar
677
Senast: lillebill
·
Hundhälsa Hej! Jag tänkte höra med er hundägare vars hundar som gått på eliminitionsdiet, när märkte ni av resultat till det bättre eller sämre?
Svar
11
· Visningar
1 107
Övr. Hund Hej! Det här är mitt första inlägg på forumet och jag måste få råd av er kloka. Jag har sån obeskrivlig ångest just nu och vet inte hur...
2
Svar
37
· Visningar
5 949
Övr. Hund Jag undrar lite över hur vanligt det är att hundar bryr sig om de är smutsiga eller ej... Just nu känns det som jag har två extremer här...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 340
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Behöver tips :) Hjälper till med en fyra månader liten valp, som anser att minsta lilla drag i kopplet, oavsett riktning på "draget"...
Svar
12
· Visningar
3 305
Senast: Cornelia
·
Hundhälsa Har 1 st rottweiler på 5 år massor av allergier just foderallergier så är det Majs, vete , och nötkött Dessutom har han förunklar och...
Svar
8
· Visningar
949
Senast: bejkonfis
·
Hundhälsa I dag när jag torkade tassarna på min hund Wolfi så såg jag vinröda fläckar på klorna, det ser nästan ut som om det är blod inne i...
Svar
4
· Visningar
1 174

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka