Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Häromdagen kom en person hem till oss som inte träffat Monster på ett tag, och hälsade på honom med orden "Tjenare Monster, har du gått... 2 3
Svar
51
· Visningar
5 152
Senast: em-pirre
·
Hundhälsa Hej! Jag ville bara få lite tips och råd angående min tollartik på 9 år. Jag dra mig lite för att ringa vet just nu, eftersom min...
Svar
3
· Visningar
5 946
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Jag har en Parson Russel som är 12 år, den senaste tiden har han väckt mig cirka 2 gånger var varannan natt i cirka 1 månad nu vilket... 2
Svar
20
· Visningar
10 850
Övr. Hund Ja, jag har ju varit aktiv på detta forum ett tag nu men lyckas ändå varenda eviga dag se nya användare och nya hundar. Ett fåtal har... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 710
Senast: Migo
·
Övr. Hund Hur kan man ens tänka tanken?! :rage: Vilken tur att dom inte blev påkörda och är i säkerhet nu... 2
Svar
31
· Visningar
2 069
Övr. Hund Min dalmatiner är typ GUL! :wtf: Har försökt tvätta honom med ett vanligt schampo utan bra resultat. Inför vår första utställning ska...
Svar
4
· Visningar
1 970
Senast: isafore
·
Övr. Hund Ni som har fler än en hund, hur mycket tid får varje hund själv med husse eller matte? Jag har tänkt på det senaste veckan och kommit...
Svar
16
· Visningar
1 562
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Hur gör ni för att hunden ska förstå om den ska hitta människor eller om det handlar om ett uppletande? I dag insåg jag att min hund...
Svar
16
· Visningar
1 821
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Jag ger nu Vom till mina två små hundar (under 10kg), men jag har inte råd att fortsätta ge dem det då särbo-livet tär på plånboken.. ;)... 4 5 6
Svar
115
· Visningar
10 613
Senast: isafore
·
Övr. Hund Finn fem fel............... http://www.expressen.se/allt-om-resor/fodde-valpar-precis-innan-flyget-skulle-lyfta/ :eek: 2
Svar
23
· Visningar
2 380
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Känner mig alltid som en dålig hundägare, trots att jag försöker göra det bästa. Det finns alltid sämre och bättre hundägare, mitt mål... 2 3
Svar
57
· Visningar
4 684
Övr. Hund Vår 12 veckors valp kissar både i sovplatsen bredvid sängen och inhägnaden med kompostgaller på dagarna. Alltså inga problem att göra...
Svar
10
· Visningar
3 260
Senast: malllle
·
Övr. Hund Jag har letat ett tag på youtube efter en film som visar ett riktigt bra framåtsändande. Helst ett som visar hela ekipaget under hela...
Svar
5
· Visningar
983
Senast: Dorro
·
Hundhälsa Mr Matvrak åt dåligt på lördagen förra veckan. Eller dåligt och dåligt, han inhalerade inte maten utan petade i sig den. På söndagen... 2
Svar
37
· Visningar
6 902
Övr. Hund Jag går numera en utbildning i Arbete med hund. Igår fick vi pröva på K9 Nosework av en nyutbildad instruktör inom detta som finns på...
Svar
7
· Visningar
1 153
Senast: Corminta
·
Hundhälsa Min hund fick sprickor/skärsår i två trampdynor när vi var ute nu ikväll och jag sitter och funderar om man behöver åka till veterinären...
Svar
16
· Visningar
35 952
Senast: Kilauea
·
Hundavel & Ras Har varit och hälsar på potentiell mamma till potentiell valp nu i veckan. Hundarna var trevliga men lite reserverade, aktiva och pigga... 2
Svar
22
· Visningar
3 351
Senast: Stinaelin
·
Övr. Hund Vår sheltievalp är nu snart fyra månader och vi går på valpkurs med honom sedan några veckor, vilket är jättekul! Nu är min fundering...
Svar
9
· Visningar
912
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Behöver hjälp, jag har en japanse chin på 12år som lider av ett förstorat hjärta. Hon var inne hos veterinären förra veckan där man...
Svar
19
· Visningar
8 191
Senast: em-pirre
·
Hundavel & Ras Jag har fått en ny lägenhet, och igår kom kontraktet hem till mig i brevlådan för påskrift. Det följde även med ett papper om... 2
Svar
21
· Visningar
3 799
Senast: Belethien
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka