Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hej! Vilken modell på sele tycker ni är bäst för hunden ergonomiskt? Jag tänkte börja springa lite med min hund. Tittat på hurttas nya... 2
Svar
20
· Visningar
3 612
Senast: russinbulle
·
Övr. Hund I morse såg jag ett klipp på en skadad gatuhund, en liten valp, och grät som ett litet barn. Några av er kanske har sett det men jag...
Svar
6
· Visningar
843
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Hej! Med risk att folk kommer tycka både det ena och det andra lägger jag nu upp en video och vill fråga er om någon har erfarenhet av...
Svar
11
· Visningar
4 354
Senast: OUL
·
Övr. Hund Min kollega är hundvakt åt en vän. Hon ska lämna hunden på hunddagiset som är kombinerat hundpensionat, en helg då hon inte har möjligt...
Svar
9
· Visningar
1 233
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Om det är slumpen att hundarna gick just dit eller att de kände på sig nåt, det får var och en fundera på. Det var låter oerhört fint i...
Svar
2
· Visningar
706
Senast: iNHALE
·
Övr. Hund Nyligen såg jag en transportbur som man kunde dra som en vanlig resväska på hjul. Min hund är liten och jag reser en del så jag blev...
Svar
1
· Visningar
390
Senast: dpmatte
·
Hundavel & Ras Hej! Jag och min sambo funderar på att skaffa hund någon gång inom en relativt snar framtid och vi funderar alltså därför på vilken ras... 2 3
Svar
57
· Visningar
4 125
Senast: eldhroka
·
Övr. Hund Tänkte kolla om det är någon som säkert vet om det är rätt eller fel att raka en keeshond. Uppfödaren sa att man absolut inte fick men...
Svar
11
· Visningar
3 494
Senast: purity_666
·
Övr. Hund Mitt allra första postade inlägg (trots att jag läst måååånga år och tycker mig ha koll på några användare). Som frågan lyder. Till er... 2
Svar
20
· Visningar
6 643
Senast: Nutshell
·
Övr. Hund Samt expander koppel o är mycket nöjda.
Svar
6
· Visningar
1 051
Senast: kayoba
·
Övr. Hund De flesta som varit med länge i en träningsgrupp har säkert råkat ut för det. En person som blir orimligt sur över att en figge ligger...
Svar
19
· Visningar
1 734
Senast: Is
·
Hundhälsa Alice har fått någon konstig hosta! Det är en väsande hosta som slutar med att hon klöker, låter typ som en katt som ska hosta upp en... 2
Svar
24
· Visningar
11 752
Hundavel & Ras Går i hundköparfunderingar och funderar lite på en dsg. Men med ett stort MEN i tankarna. Jag har tidigare fått för mig att detta är en...
Svar
2
· Visningar
1 144
Senast: NotlikeI
·
Övr. Hund ...Nordic by nature, är det någon som har provat det och vad tycker ni om det. Min hund äter Standart just nu men jag upplever att hon...
Svar
0
· Visningar
460
Senast: igbest
·
Övr. Hund På onsdag morgon packar vi in oss i bilen och drar till norska västkusten. Vi ska jobba på en mellanstor fårgård (ca 250 tackor) med... 2
Svar
28
· Visningar
2 160
Senast: hagel
·
Hundhälsa Man läser och hör olika hela tiden? Provade att ge min hund fiskolja, men hon reagerar allergiskt på det. Så jag köpte linfröolja till...
Svar
9
· Visningar
8 704
Senast: SandraM
·
Hundhälsa Tiken var vad jag trodde påväg in i löp för någon vecka sen. Hon blev extra gosig, hanarna reagerade och blev extra luktiga och flörtade...
Svar
18
· Visningar
2 279
Senast: linnsan
·
Övr. Hund Hej! Är på jakt efter en träningsväst.. De jag har ögonen på är Hurttas senaste samt Arraks senaste modell. Även Hööks har en som 2 av...
Svar
17
· Visningar
2 227
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Jag ska på ett bruksläger som min ena rasklubb anordnar nu under våren. Boende ingår i kursavgiften men jag har tidigare inte fått del... 5 6 7
Svar
133
· Visningar
10 361
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka