Transportbur

Ilovecoffee

Trådstartare
Nyligen såg jag en transportbur som man kunde dra som en vanlig resväska på hjul. Min hund är liten och jag reser en del så jag blev sugen på en sån transportbur. Finns det något man bör tänka på vid köpet? Jag har aldrig sett en sån bur i min vanliga butik så det blir väl att leta på nätet.

Det finns även små vagnar av canvas, ser ut som en liten sittvagn till barn och om man öppnar upp så är det nät på ett par sidor.
Ryggsäck avsedd att bära hund i finns också.
Kolla även runt på blocket och tradera, ibland finns det till salu som knappt är använt alls. Det är där jag har sett dessa alternativ. Brukar du ställa ut din hund kan du även kolla hos de försäljare som brukar finnas där.

Liknande trådar

Övr. Hund Min storpudelhane är 2,5 år och lättstressad. Vi har nyligen flyttat från landet där det mest fanns katter rådjur och harar att nosa...
Svar
1
· Visningar
444
Senast: chimichanga
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
762
Senast: Hermelin
·
Hundavel & Ras Nu är det stort sug efter valp och jag har stött på en kull som jag verkligen gillar föräldrarna till - men där valp passerat de där...
Svar
13
· Visningar
1 075
Senast: dobbis
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 103
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXI
  • Nattåget Stockholm-Kiruna...
  • 1 april 2025

Hund, Katt, Andra Djur