Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Har hittat mig en uppfödare nu och om allt går enligt planerna blir vi med valp till hösten/vintern. Uppfödaren började prata om...
Svar
2
· Visningar
2 266
Senast: LaMagia
·
F
Övr. Hund Jag gick med på att vara hundvakt till min morfars 10 månader gamla Perro de Agua Español-hane under tiden som de spenderar ett par...
Svar
6
· Visningar
3 570
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Min hund är en hanhund som fyllde åtta år den 15 mars. Han har fått vara frisk i sitt liv förutom en sårskada på ena tassen. Jag minns... 2
Svar
25
· Visningar
3 294
Senast: dpmatte
·
Hundavel & Ras Jag och min sambo (som båda har växt upp med hund i familjen) har för ca ett år sedan flyttat till ett hus på landet och längtan efter...
Svar
15
· Visningar
1 869
Senast: AW
·
Hundhälsa Jag har slagits av att Ladda luktar järn, och det luktar extra starkt vid bakdelen på henne. Har googlat lite och förstått att det kan...
Svar
7
· Visningar
16 710
Senast: Daff
·
Hundhälsa Hur vanligt och hur farligt är det med fettknölar under huden på en hund? Min Beauceron är 8 år, frisk och kry, i fin form etc Men han...
Svar
6
· Visningar
958
Senast: Lazy Lady
·
Övr. Hund Hundhållningen och kunskapen är långt ifrån densamma som vi har i sverige här i ungern. Här är redskap som stackel, elhalsband osv...
Svar
10
· Visningar
1 142
Senast: WildWilma
·
Övr. Hund En vän har en Rottweilerhane på 1,5 år. Skriver från mobilen så jag drar allt ganska kortfattat. Han fick atros i armbågarna när han var...
Svar
15
· Visningar
1 235
Senast: Red_Chili
·
  • Låst
Hundhälsa Måste få dela med mig av den hemskaste upplevelsen någonsin. Visst jag har alltid vetat att det är vissa raser som har problem med... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
18 459
Senast: SiZo
·
Hundhälsa Finns det nån annan här vars hund behandlas med vetoryl? Vad är era erfarenheter av medicineringen och vilka biverkningar har ni sett...
Svar
9
· Visningar
11 502
Senast: Belethien
·
Hundavel & Ras Vi var några som hamnade i diskussion vid ett MH om vad reglerna säger om att hjälpa hunden avreagera efter "spökena". Några tyckte att...
Svar
2
· Visningar
606
Senast: Dorro
·
F
Övr. Hund ...REJÄLT. Jag älskar min boxerfjant men ibland gör hon mig så förbannad. Jag var på väg att packa in hundarna i bilen, har ryggen till... 2 3
Svar
57
· Visningar
4 897
Senast: Dentaku
·
Hundhälsa Jag är med i några hundgrupper på Facebook, och för några veckor sedan var det en kvinna som berättade att hennes hund hade svalt en...
Svar
9
· Visningar
1 202
Senast: Migo
·
Hundhälsa Min hund är nu 7mån och har som rubriken endast en sten nere. Korkat att jag inte reflekterat över det tidigare men i alla fall... 2
Svar
38
· Visningar
3 675
Senast: MattiZ
·
Hundhälsa ahh blir så less... Dagens roman .... Var till veterinären i tisdags och fick bekräftat att Doris nu har kraftig benhinneinflammation...
Svar
17
· Visningar
2 310
Övr. Hund Någon som har ett bra tips? Gärna lätt att ta till sig med inte allt för svårt språk.
Svar
4
· Visningar
532
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Jag vet att ämnet foder har stötts och blötts åtskilliga gånger här genom åren, men även om jag söker så hittar jag inte riktigt det jag...
Svar
11
· Visningar
1 152
Senast: em-pirre
·
Hundhälsa På Nyhetsmorgon tar de upp att priset på djurförsäkringar ökat sedan 2010 och är otydliga i sina villkor... 2
Svar
30
· Visningar
3 093
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Vad gör egentligen polisen/tullen med dem? Jag trodde de avlivades direkt men dessa verkar endast behöva gå igenom kontroller...
Svar
4
· Visningar
860
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundhälsa fransbulldog skall dom HD röntgas Eller bara patella?? O hjärta 2
Svar
23
· Visningar
1 959
Senast: AraSlei