Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Finns det något enkelt sätt att hitta tävlingar till Rallylydnad och eller agility förutom SBKtävling. Kan man göra på något sätt för...
Svar
9
· Visningar
469
Senast: igbest
·
Hundhälsa Var det fullt av i lungorna på Russinbullens lilla Mini. http://www.bukefalos.com/threads/uppdatering-och-snackistrad.1257991/page-46...
2
Svar
27
· Visningar
3 709
Hundhälsa Jag har verkligen bekymmer med min valp Fixa, snart 9 månader, som äter allt hon kommer åt när vi är ute på promenader. Harskitar finns...
Svar
17
· Visningar
10 671
  • Låst
Övr. Hund Fattar inte riktigt varför man inte kan ha akita som första hund många säger de är skarpa
2
Svar
21
· Visningar
4 728
Senast: Monstermom
·
Hundhälsa Någon här som har en hund med problem av något slag med levern? Vad för mat äter den? Fungerar den som vanligt utan/med mediciner? Hur...
2
Svar
27
· Visningar
11 169
Senast: glimmer
·
Övr. Hund Är det någon här som har koll på om jordbruksverkets bestämmelser för storlek på hundgård är inklusive eller exklusive ev hundhus? Om...
Svar
7
· Visningar
1 990
Senast: paradox
·
Hundhälsa På katter så kastrerar man honorna oavsett om de är innekatter eller utekatter på mer eller mindre rutin. Det är inte bra för dem att...
Svar
14
· Visningar
2 643
Senast: Mirasmatte
·
Övr. Hund Är det någon här som ibland har med hund i bilen när ni är på jobbet? Under vilka förutsättningar? Hur lång tid? Något speciellt ni...
2
Svar
20
· Visningar
3 066
Övr. Hund Har för första gången stött på påståendet i rubriken - att vuxna okastrerade hanhundar ej mår bra av att bo tillsammans. Enligt den som...
2
Svar
23
· Visningar
2 234
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Hej min hund slog sig för ca 7 veckor sedan och efter det hade hänt så märkte jag en svullnad framme på bröstet mellan bröstbenet och...
Svar
16
· Visningar
5 665
Senast: Friiiiiida
·
Övr. Hund Ska ha grundkurs och avsluta kursen med en tipspromenad. Har haft det tidigare och fick du känslan att frågorna var för svåra. Så, tips...
Svar
14
· Visningar
5 158
Hundträning Min dotter är 5 år och har blivit intresserad av att träna hund. På mornarna när jag vaknar kan jag höra henne på övervåningen att hon...
Svar
11
· Visningar
1 442
Senast: Emor
·
Övr. Hund Någon som har provat någon av rallyapparna som finns till android? Vad tyckte du i så fall?
Svar
1
· Visningar
455
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Jag har tränat kossträning med minhund dels för att få bra bakbenskontroll och sen för att få till en bra ingång ill fotposition. Nu har...
Svar
6
· Visningar
864
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund När man ställer ut sin hund och springer på den raka linjen och ska vända tillbaka, vilket håll ska man vända åt? På mitt livs första...
Svar
6
· Visningar
709
Senast: iNHALE
·
Övr. Hund Ska hämta en dvärgschnauzervalp om några veckor och här grubblar vi på namn :) Det är en tik, blivande storasyster heter Qarusell så...
2
Svar
21
· Visningar
3 819
Senast: Ketrawzc
·
Hundhälsa Är det något särskilt jag ska tänka på om jag vill börja ta med hundarna när jag är ute och springer? Tänker på om de behöver någon...
Svar
1
· Visningar
747
Senast: iNHALE
·
Hundhälsa Idag, när veterinären ringde, så fick jag mina misstankar bekräftade. Min vovva lider av hypotyreos, underfunktion av sköldkörteln. :(...
Svar
2
· Visningar
820
Övr. Hund Skriver mest av mig. Barnen gnuggade sina huvuden mot soffan så de kunde turas om att ge valpen stötar... Skitungar rent sagt ut... Dem...
Svar
8
· Visningar
1 187
Senast: pernilla_s
·
Övr. Hund ( Nu postar jag en ny tråd igen Ni får säga till om ni tröttnar på alla mina trådar) :) Denna gången gäller det stängsel runt tomten...
2
Svar
36
· Visningar
3 625
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar