Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Hur noga är ni med vila efter mat? Jag brukar tänka att det iallafall ska gå 30-60 minuter mellan mat och lite mer livlig... 2
Svar
26
· Visningar
10 612
Senast: bigwig
·
Hundhälsa Min lilla tik på 9 år har börjat producera mjölk. Hon har inte löpt på väldigt länge. Flera år då. Hade valpar när hon va 3 år gammal...
Svar
5
· Visningar
700
Senast: 1887
·
Hundhälsa Jaha mitt tredje inlägg om min stackars hund jag försöker hjälpa. I somras började min hund slicka sina tassar och gnaga på klorna. Vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 330
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Oh, nu har jag precis haft ett riktigt kärleksmöte:love::love:. En promenad med den allra finaste hunden. Vår älskade lille skrutt som...
Svar
0
· Visningar
835
Senast: LiZH
·
Övr. Hund En etologisk fråga, kan hunden förstå principen av en missad chans och välja annorlunda nästa gång? Exempel: matte ropar in sina båda...
Svar
6
· Visningar
1 029
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Sambons hund är en finnstövare som jag åker på utställningar med och som jag nästnästa helg ska börja tävla i rallylydnad nybörjarklass...
Svar
11
· Visningar
1 116
Senast: Alexandra_W
·
Övr. Hund En förmänskligad hund är tydligen en hund som använder syn före luktsinne... Nosen ska röra sig när hunden får syn på en annan hund...
Svar
6
· Visningar
795
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Skriver ett nödrop ang ett syskonbarn, en tonårstjej som har skaffat en för henne för svår hund. Det är en tjej som älskar hundar och... 4 5 6
Svar
113
· Visningar
9 748
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Inte nog med att jag har haft ett allmänt jobbigt liv på sistone (Ja ni vet att förlora jobb, sambo och boende etc..). Igår var det...
Svar
12
· Visningar
1 537
Senast: apocalypsen
·
Hundhälsa Min 5 åriga tik blev dålig i fredags, dålig aptit, feber och hängig. Åkte in och hon blev röntgad, samt gjordes blodprov. På röntgen... 2 3
Svar
46
· Visningar
9 388
Hundhälsa Hej kära hundvänner. Har precis införskaffat mig en klövjeväska till min hund (15 månader, HD A ED UA) för att ge honom ett "jobb" på...
Svar
0
· Visningar
771
Övr. Hund Hej! Behöver köpa en munkorg till vår hund av border terrier typ men de jag provat passar inte. Nosen är för kort så korgen hamnar för...
Svar
9
· Visningar
1 428
Senast: Linnpan
·
Övr. Hund Hej, jag är ny här! Jag skulle behöva lite tips om Foxterriers... Lång historia kort: Min mors intresse var just dessa hundar...
Svar
5
· Visningar
865
Senast: Snuffsan
·
Hundhälsa Hej, har en 10 veckor gammal mopsvalp som kissar och bajsar inne flera gånger per natt. Hon gör inte ett knyst ifrån sig när hon känner...
Svar
13
· Visningar
2 529
Senast: Tora
·
Hundhälsa http://www.pt.se/nyheter/hundar-lockas-att-ata-fiskekrokar-9112818.aspx
Svar
4
· Visningar
730
Senast: bejkonfis
·
Hundhälsa Vilken är den bästa tandkrämen för hundar? (Och var köper man den?) Det ska ju(?) vara en med enzymer, men det säger ju liksom inte så...
Svar
18
· Visningar
7 479
Senast: russinbulle
·
Hundhälsa Någon som har gett Metacam och fått biverkningar i form av kräkningar eller diarré? Hur lång tid in på behandlingen började det i så fall?
Svar
14
· Visningar
18 250
Senast: Magzzan
·
Hundhälsa Vi för en del kött från den lokala affären exempelvis kött med gårdagens datum och liknande Men av ren lathet BARFar vi inte till...
Svar
3
· Visningar
820
Senast: fetange
·
Hundavel & Ras Jag orkar inte ens låtsas att det gäller någon annan, men ska försöka fatta mig kort. Tiken är 4 år, köpt med bibehållen avelsrätt och... 3 4 5
Svar
95
· Visningar
13 691
Senast: Aningsfull
·
Hundhälsa Igår var min hund helt som vanligt. Vi tog sista promenaden vid ca 19, sen hade vi besök av en väninna och hennes hund fram till ca...
Svar
16
· Visningar
27 583
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka