Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag har bytt bil, och är nu tvungen att ha buren i baksätet. Den var till en betydligt större hund från början, och tar mer eller mindre...
Svar
1
· Visningar
1 662
Senast: Miao
·
Övr. Hund Hur får man på bästa sätt bort kisslukt på en tygsoffa? Soffan luktar allt annat än gott just nu...
Svar
3
· Visningar
1 200
Senast: russinbulle
·
R
Övr. Hund Som flera här kanske vet så är jag inget fan av blandisar. jag har fått lära mig en del om hur det kan gå den sura vägen. Men jag har...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
11 121
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Kan man ta in hund från Norge till Sverige utan pass? Jag har problem med att tolka tullverkets hemsida. Vad händer om hunden inte har...
Svar
12
· Visningar
1 996
Senast: Masse
·
Svar
0
· Visningar
193
Senast: Sofie.S
·
Övr. Hund Har en 8,5år gammal border collie blandning som alltid älskat att åka bil. Men som senaste månaden blir hyper stressad och helt...
Svar
12
· Visningar
6 293
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa En husse med slädhund , 70 cm hög unghund, som får noll motion, förutom när han rymmer.. Går inga promenader alls, hunden skiter inne...
Svar
2
· Visningar
859
Hundavel & Ras Satt och "plågade" mig själv och kollade på hundar till salu. Ska absolut inte ha någon mer hund men jag brukar roa mig med att kolla på...
2
Svar
21
· Visningar
22 569
Senast: fred
·
Övr. Hund Istället för att skriva hackiga och frustrerande trådkap i samtliga trådar om Doris får hon nu en egne tråd för er som vill följa...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
7 977
Senast: Gnist
·
Hundhälsa Jag har tänkt byta foder till en spannmålsfri sort och har letat runt en hel del. Nu har jag hittat en sort som heter Arion och undrar...
Svar
5
· Visningar
4 333
Senast: nilie
·
Övr. Hund Idag när jag kom hem från affären hade det hoppat med en nomesele till Alice! (Vet inte alls hur den kom dit! :D :angel: ) Tanken är...
Svar
8
· Visningar
1 149
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Först ville jag VERKLIGEN ha en rottweiler, läste på och insåg att jag förmodligen bara fastnat för utseendet och inte skulle klara att...
Svar
18
· Visningar
1 699
Senast: Gramse
·
Hundhälsa Hej! :) Jag letar efter min framtida hundras. Jag söker en hund som både fungerar som sällskapshund och som aktiv träningshund. Vad...
7 8 9
Svar
162
· Visningar
11 357
Senast: fryckan
·
Övr. Hund Jag behöver en ny hundvakt när jag jobbar då min nuvarande är gravid och snart inte riktigt orkar med att ha hund om dagarna. Har fått...
Svar
8
· Visningar
1 152
Senast: Gabbi
·
Övr. Hund Sambon och jag är inne på att skaffa hund, vi har pratat om det länge och har nu hittat en valp vi är sugna på, blandras BC/Vorsth Vi...
2
Svar
31
· Visningar
3 207
Senast: bullefnatt
·
Hundhälsa Upptäckte idag att Alice har fått några finnliknande så bölder på sidan av munnen. Dom känns som finnar. Lite upphöjda, ganska fasta men...
Svar
12
· Visningar
7 463
Övr. Hund Min mamma har bestämt sig för att skaffa hund igen och vill då göra någonting fint så hon vill ta en hund från någon organisation som...
Svar
8
· Visningar
1 659
Övr. Hund Jag älskar att trickträna Alice och just nu är vi inne i en stor trickträningsfas! Superbra för hennes lilla ärthjärna och bra för vår...
Svar
10
· Visningar
788
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Hej, Jag har en jack russel tik som fyller 17år i april. Hon är vid väldigt gott skick, förutom att för ett år sedan fick hon diagnosen...
Svar
3
· Visningar
6 732
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka